I Alvas rum

Publicerat: 2018-01-26 Kl: 21:07:37 | I kategori: Allmänt |


(null)

Nu när vi tapetserade om i Alvas rum var jag tvungen att möblera om lite grann. Där sängen stod tidigare har jag ställt Ivar-skåpen, och sängen står nu på andra ledden nedanför fönstret. 

Väggen där skåpen stod tidigare är den vi tapetserat, och där ska det dit en byrå av nåt slag.

(null)

Många av er ser säkert inte skillnad för det är samma saker, bara på lite nya ställen! Men själv tycker jag att det känns helt annorlunda varje gång man kommer in i rummet, jag har nog inte vant mig riktigt än! 

(null)

Ballongerna och mycket annat i Alvas rum kommer från Little venue  (Tips, 15 % rabatt på allt tom söndag med koden femton) 

(null) 

Här ser man väggen som helhet. Tidigare var myshörnan och den gula sänghimmeln bredvid skåpen men annars rätt lika, och jag hängde upp samma posters då dessa från Mrs Mighetto är favoriter trots att de hängt med några år! 

Jag ska bara byta ut lite grejer ovanpå skåpen så kanske det känns någorlunda nytt iallafall, nu ställde jag bara dit exakt samma som stod tidigare. Det är så typiskt mig, alla saker har liksom sin egen plats och så kan de stå där i ett år eller två haha.. 

Kommentarer
Postat av: Joanna- Livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom typ 2

Så fint

Svar: Tack snälla!
Elin

2018-01-27 @ 15:44:23
URL: http://www.joannahalvardsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0