Ännu mer Pretty hackathon och auktion på mitt dockskåp!

Publicerat: 2017-11-01 Kl: 19:03:35 | I kategori: Inredning |


 
 
Det blir ännu ett blogginlägg om Pretty Hackathon men nu är auktionerna för alla möbler igång så det vill jag såklart tipsa om! Det var förra helgen som jag deltog i Pretty Hackathon på Mall of scandinavia tillsammans med 11 andra inspiratörer och tillsammans upcyclade vi varsin gammal ikeamöbel som man nu kan köpa via auktion hos Prettypegs HÄR  så skynda in och bjud!
 
Auktionerna pågår till den 12/11 och all vinst går till välgörenhet och Myrornas arbete mot människohandel.
 
Under varje auktion kan man läsa om vilket material som använts och hur personen gått tillväga, och så kan man klicka sig vidare och läsa lite mer om varje person i Pretty Magazine.
 
För att komma direkt till mitt dockhus kan ni klicka HÄR och för att läsa lite mer om mig och hur jag gick tillväga kan ni klicka HÄR.
 
 
 
 
Så roligt att se slutresultatet med den stylade bilden, så fint det blev! Det ska bli spännande att se om någon bjuder på dockhuset men hur som helst så är jag superglad att jag fick vara med på eventet så tack igen Prettypegs, Myrorna och Fredells varuhus för en fantastisk dag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0