Docka från Nacotopocoto.

Publicerat: 2017-03-30 Kl: 20:02:00 | I kategori: Barnprylar |





Ni som följt mig länge vet ju att jag älskar söta handgjorda dockor, jag har samlat på mig ett helt gäng till barnen de senaste åren och många har jag köpt på Etsy som är en samlingsplats för designers världen över. Nu var det länge sen jag shoppade på Etsy sist men i veckan damp den här sötnosen ner i brevlådan!


 

Nacotopocoto (måste dubbelkolla varje gång det stavas hehe) är nog den enda designern som jag återkommer till om och om igen, just nu har vi den här lilla samlingen från henne ♥ Vi har haft några fler men de har fått flytta vidare. Så gillar man söta handgjorda dockor så är mitt tips att leta upp henne på Etsy eller på instagram!

 
 
 
Sötast lilla lammmet, och roligt att barnen också gillar dem för Elsa blev såå glad, gav den en stor kram och bäddade genast ner den i dockvagnen och körde runt ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0