Studio Bundis

Publicerat: 2017-06-08 Kl: 18:26:27 | I kategori: Inredning -Barnrum |





Nu kommer här ett sånt där dockinlägg igen men jag kan ju verkligen inte få nog av söta handgjorda dockor! De flesta köper jag på Etsy och liknande men ofta blir det väldigt dyrt med tull när man beställer utanför Europa så jag blev så glad när jag upptäckte att typ de sötaste dockorna nånsin gjordes här i Sverige!
 
Jag hittade Studio Bundis på instagram för några månader sen och blev helt förälskad, och efter att ha blivit ägare till en Kitty så bestämde vi oss för att bli återförsäljare av dem i vår webshop Little venue ♥  Så sen några veckor tillbaka går de att köpa via oss, här hittar ni dem.
 
 
 
 
Det är så himla roligt att hitta nya varumärken till webshopen, vi älskar mixen av små och okända märken tillsammans med de stora designmärkena och har verkligen jobbat stenhårt för att det ska kännas som att varenda varumärke och produkt känns utvald! Just dessa från Studio bundis är ekologiska och handgjorda med giftfri färg och känns verkligen som en docka som kommer att gå i arv i generationer.
 

 

Inte bara jag som gillar dem, Elsa blev så glad och utbrast " Ååh är det min, jag älskar den" när jag kom hem med den nya Sleepy head ♥  Hon brukar iofs säga att hon älskar det mesta jag tar hem, men så har hon ju samma bra smak som sin mor haha..

 
 

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Så söta

2017-06-09 @ 09:48:56
URL: http://www.joannahalvardsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0