Tips om 30 % rabatt på en valfri vara/möbel!

Publicerat: 2017-07-13 Kl: 13:43:00 | I kategori: Inredning |


Inlägget innehåller reklam i form av annonslänkar för Ellos
 


Fotöljen Lennox finns i både rosa och blått, den rosa skulle gärna få flytta hem till oss!


Nu kommer det ännu ett tips på rabattkod men denna var ju så himla bra! Ellos har 30 % på valfri vara och eftersom det även gäller möbler så kan man verkligen spara en hel del! Jag tänkte tipsa om mina favoritmöbler från Ellos sortiment, kanske är det fler än jag som är sugen på lite nytt till hemmet och de har fått in så mycket fint den senaste tiden!
 
 
Koden som ger 30 % på en vara hos Ellos är 365402 och gäller tom den 17 juli.
 
 
*Villkor (365402): Nybeställning på Ellos. Max en gång/kund. T.o.m. 2017-07-17. Kan inte kombineras med andra erbjudanden, prissänkta varor, elektronik/elektriska varor/tillbehör, Odd Molly, Vagabond, UGG, Odd Molly Home, Spanx, Morris eller Marimekko. Vi reserverar oss för slutförsäljning och eventuella tryckfel.
 
 
 



Alltså denna hallmöbel, så snygg! Nu har vi redan proppfullt i vår hall så det blir inget köp för mig men jag tipsar vidare om denna finhet. Ni hittar den på  Ellos hemsida om ni söker på Denver hallförvaring.





Det här fina aprikosa soffbordet Rakel tipsade jag om för ett tag sen också men det tål att tipsas om igen, så snyggt!
 
 



Dessa stolar som heter Jolina har funnits ett tag hos Ellos och vi har de i ljust trä redan, men nu har det kommit in två nya färger för denna säsong! Den bruna som på bilden och även en ljusgrå variant, synd att vi inte har mer plats hemma.. Men dessa rekommenderar jag verkligen för er som är sugna, väldigt sköna att sitta på.

 
 
Det här soffbordet var också väldigt snyggt, och speciellt ihop med fotöljen! Det heter Geo och finns i flera storlekar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0