Lite smått och gott i december

Publicerat: 2017-12-18 Kl: 22:18:00 | I kategori: Högtider (Jul, Nyår, Påsk, födelsedagar) |


 
 
Jag hade tänkte att detta år skulle bli fritt från stress i december men som väntat så blev det inte riktigt så. Jag har fortfarande inte köpt alla julklappar men de flesta till barnen är iallafall klara och inslagna! Barnen klädde julgranen runt lucia och då blev det så himla mysigt här hemma, jag släcker ner i taket och tänder julgran och julstjärnor så fort jag kommer hem från jobbet. 
 
 
Jag var på ikea förra veckan för att köpa julpapper, men var visst lite sent ute för det var helt tomt i hyllorna. Men hittade fint papper på Clas ohlson och Tgr, och så guldigt snöre från Ikea gjorde att några julklappar blev extra fina! Alla klappar på bilden kommer från Little venue. 
 
 
Elsa i lördags redo för besök på 4H som hade öppet hus med jultema! Barnen fick rida, träffa tomten, köpa fika och träffa kaniner, får och grisar. Väldigt mysigt men lite kallt så efter nån timme så var vi alla rätt nöjda. Finaste jackan har hon iallafall, från Tiny cottons! Kunde inte motstå den när den var på rea och hon faktiskt behövde en ny.
 
 
Snyggaste stolen från Jotex och så nya krukor från Ellos och varumärket DBK. Gillar att de tagit in dessa i sortimentet, jag passade på att köpa både den stora golvkrukan och den mindre mörkgrå för ett tag sen!
 
 
Barnen fick hem lite fina bomullsklänningar från That way shop, så fin modell med lite utställd kjol! Den här väggen ska förresten göras om väldigt snart, vi har finaste tapeterna som ligger hemma och väntar och det ska bli så kul med lite förändring!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0