Prettypegs!

Publicerat: 2017-08-30 Kl: 21:48:24 | I kategori: Hemma hos oss - Elsas rum |


 
 
Elsas bord har fått sig en liten uppdatering i form av nya fina ben! Så snygga tycker jag, de passade så bra till golvet och byrån bakom. Märket på benen är Prettypegs och vi säljer dem även i min webshop Little venue.
 
 
 
 
Bordet och stolarna är något som används varje dag, Elsa älskar att leka med sitt kök och servera fika till både gosedjur och riktiga vänner vid bordet! Dock brukar det inte vara så här tomt, hon dukar gärna fram ungefär alla köksleksaker hon äger på samma gång  (vilket inte är lite, det är knappt att man brukar se bordet hehe..)
 
 
 
 
Lite detaljer ♥ Tapeten i bakgrunden kommer från fantastiska Mrs Mighetto och söta lilla lammlampan och träfigurerna kommer även den från min webshop.
 
 
 
 
Eftersom jag ledsnar rätt fort så kommer det att hända lite nytt i Elsas rum inom kort! Inte någon stor förändring men ska måla hela rummet grått (förutom tapeten då, men de vita väggarna som är till höger) och byta ut någon möbel eller två! Men det är ju själva planerandet och fixandet som är det roligaste så det ska bara blir superkul!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0