Lite sommarfavoriter!

Publicerat: 2017-08-27 Kl: 21:34:00 | I kategori: Hemma hos oss - Alvas rum NYA LÄGENHETEN |





Man kan ju tro att alla rum borde vara klara nu när vi bott i huset över ett år men nej. Sånt som är klart för länge sen har jag redan börjat planera nåt nytt för och vissa ställen kan jag inte bestämma mig så där händer inget alls eller lite olika från månad till månad.
 
Alvas lilla vägg till vänster om myshörnan är en sån vägg där det flyttas runt möbler hela tiden, tanken från början var några tavellister med böcker och förvaring nedanför men så fort det kommer till att borra i väggen så blir jag lite osäker så just nu står klädställningen här med några favoriter! Jag är lite sugen på att tapetsera med den underbara tapeten Blossom som vi stylade med på Nolia, den syns i mitt förra blogginlägg. Dock är denna väggen lite svår då det är en kant som står ut så ska fundera lite till!
 
 
 
 
Plagg från Tiny cottons, Bobo choses och Mini rodini. Elsa växer så det knakar och kan knappt ha några plagg från förra sommaren medans Alva däremot har haft samma storlek länge! Pandakjolen från Mini rodini är en favorit från förra året och fiskkjolen köpte jag faktiskt för två somrar sedan och den passar än!
 
 
 
 
Här ser man rummet lite mer i helhet, men kan som sagt inte bestämma mig för om jag ska borra upp tavvellister på väggen till vänster eller om det blir ny tapet! Det mesta på bilden kommer från min webshop Little venue men inte allt, så lämna gärna en kommentar om ni undrar om något speciellt då det var lite väl många grejer på bilden för att skriva ut vart allt kommer ifrån!
 
 
 
 
Hehe det är tur vi har många gosiga kuddar hemma då tröttheten slår till ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0