Från insta!

Publicerat: 2017-08-21 Kl: 22:30:52 | I kategori: Instagram |


Innehåller reklam i form av annonslänk för Ellos och Jotex
 


 
Det får bli en liten summering från den senaste tidens instagrambilder medans jag håller på att redigera bilder till kommande inlägg!
 
Idag har Ava börjat ettan, min stora fina tjej ♥ Imorse var det upprop och alla barnen fick en egen bänk med kritor, penna och sudd med sitt namn på. Så stort! Sen tågade dom iväg hela klassen mot en skolstartsfest i gympasalen där hela skolan skulle sjunga ihop medans vi föräldrar fick vinka hej då. Jag hoppas att hon kommer att älska skolan, hon ser iallafall väldigt mycket fram emot att få läxor så det är ju positivt.
 
Bilden ovan är från veckan innan fritids startade då hon testade på styltor (och såklart var duktigare än mig trots att det var hennes första gång).
 
 
 
 
Här ser ni en bild från Noliamässan där jag och min vän Marie ställde ut med vårt företag Little venue! Vi stylade två stycken barnrum som inspirationsyta och så hade vi en säljmonter där vi sålde produkter från vår webshop.
 
Totalt elva dagars jobb i princip utan rast men det var det värt, så roligt att få visa upp oss och våra inredningstjänster och träffa alla nya kunder! Men jag kommer att visa mer från Nolia i ett eget inlägg snart, ska bara gå igenom alla bilder.
 
 
 
 
Lite reashopping är ju aldrig fel! Jag har inte köpt något alls från Mini rodinis nya höstkollektion men några plagg med noter från sommarkollektionen fick följa med hem till 50 %. Vi åker utomlands i höst så då blir det syskonmatcning deluxe igen!
 
 


 
Lite fina sommarplagg på Alvas klädställning (som vi i och för sig knappt hunnit använda pga mest regn) och en lillasyster som helst hänger i storasysters rum när hon inte är hemma ♥
 
 
 
 
Jag blir alltid glad när jag ser alla pastelliga finheter på Elsas lilla kökshylla ♥ Lämna en kommentar om ni undrar om något speciellt på hyllan då det var för mycket för att länka allt men det mesta kommer från min webshop (Little venue)
 
 
 
 
Är det inte typiskt att det fina vädret kom veckan innan  barnen började fritids/förskolan och vi började jobba? Men hela tre gånger den veckan hann vi bada åtminstone, det hade varit lite trist att komma tillbaka till jobbet utan att hunnit bada alls på hela sommaren! På bilden besökte vi min kompis Lovisas stuga vid havet, så himla härligt!
 
 



Lite smått och gott till hemmet som kommer från Ellos och Jotex . Jag gillar verkligen kombinationen av grått, trä och puderrosa så just nu så är det den färgkombon i vardagsrummet. Men varje höst blir jag så sugen på senapsgult så det blir säkert ett byte snart igen om jag känner mig själv rätt!
 
 
 
 
Avslutar med Alvas fina säng från Mrs Mighetto & Prettypegs ♥ Den säljer vi också i vår webshop tillsammans med tex kuddar, påslakan, svan och kaninlampa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0