Porslin från Marimekko

Publicerat: 2017-04-17 Kl: 13:01:21 | I kategori: Inredning |


 


 
 
Sen några år tillbaka så har jag börjar samla på mig ett "finporslin" från Marimekko, ofta har jag fått nån del eller två till jul och födelsedag och det är en perfekt sak att önska sig! Jag har en del assietter och koppar men något jag saknat och verkligen velat ha är en tekanna så jag slog till för någon vecka sedan från Ellos då de hade rabatt!

Just nu är det sista dagen på flera bra rabatter på Ellos, då Marimekko är ett nytt varumärke i deras sortiment så har de ett lanseringserbjudande med 20 % på allt från Marimekko!
 
Samtidigt har de även 25 % på allt från hemavdelningen även möbler (ej i kombination med Marimekko rabatten), tex så kommer den lurviga grå fårskinnet och beiga kudden med fransar också från Ellos så de går att köpa med den rabatten och även mycket annat fint!
 
 


 
Jag älskar verkligen detta mönster, kopparna är några år gamla men jag tröttnar verkligen aldrig på det! Under hösten och vintern dricker jag te flera gånger om dagen men nu på våren blir det "bara" en gång per dag oftast så tekannan kommer att bli välanvänd ♥
 
 
 
 
Villkor för erbjudande på Ellos, 25 % rabatt på hemsortimentet:
 
Nybeställning på hemtextil, hemdekoration, mattor, tapeter, möbler och inomhusbelysning på Ellos. Max 1 gång/kund. Kan inte kombineras med andra erbjudanden, prissänkta varor, varor märkta med ”Design by”, elektronik/elektriska varor/tillbehör. Odd Molly Home är undantaget rabatten.
 
I samarbete med Ellos. Inlägget innehåller affilatelänkar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0