Matstol från Stokke!

Publicerat: 2017-04-10 Kl: 17:54:37 | I kategori: Barnprylar |





Förra veckan fick vi hem en ny matstol till Elsa, och hon blev så himla glad när hon förstod att det var hennes! Det är i samarbete med Babyshop och Stokke som vi fått testa deras nyhet, en Stokke Steps (high chair) i färgen helsvart. Vi har mest vitt och trä hemma nu men jag tyckte att det blev en snygg kontrast med det svarta ♥





Det som är positivt är att hon kan klättra upp och ner själv, man ställer bara in fotstödet på den höjd man vill ha. Nu är Elsa så stor att hon inte behöver något skydd runt, men har man mindre barn så finns det babyset till så att man kan spänna fast barnet, och den funkar ända från nyfödd då man kan addera en babysitter. 


 

Här ser man stolen från sidan, vi blev väldigt nöjda både jag och Elsa! Jag hade tänkt att köpa en juniorstol från Ikea men på den så hade hon inte tagit sig upp själv och den har mindre sits,  på denna behöver man definitivt inte oroa sig att hon ska ramla ner.
 
Våra köksstolar köpte vi när vi flyttade in i radhuset förra sommaren, dom kommer från Hay och jag köpte dom från Rum21.





Ni hittar stolen och tillbehör hos Babyshop här, och när jag ändå länkar dit så tipsar jag om att de har börjat sin stora REA där man kan hittar massor av fint till upp till 50 %!


Inlägget är ett samarbete med Babyshop och Stokke och innehåller affilatelänkar.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: norrbotten emma

så fiint =)

ha en bra dag

Svar: Tack, blev jättenöjda :) Ha en fin dag du med! Kram Elin
Elin

2017-04-10 @ 17:57:20
URL: http://nouw.com/lillemmish
Postat av: JUNITJEJ

Kanonfin stol!

Svar: Tack, håller med :)
Elin

2017-04-10 @ 19:02:13
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0