Nytt företag och blogg på Littlevenue.com!

Publicerat: 2016-05-10 Kl: 18:14:19 | I kategori: Bloggen |


 


Ni som följer mig på instagram kanske har märkt att jag börjat blogga tillsammans med min fina vän och kollega Marie (willieandmille på insta) på vår nya adress Littlevenue.com så kika gärna in där då det kommer att komma ett nytt blogginlägg ikväll med en massa bilder från Elsas rum!
 
Little venue är vårt nya företag som vi startar ihop och jobbar med just nu båda två och det känns bara så himla kul och spännande! Vi träffades via instagram och blev vänner då vi älskar barnrumsinredning båda två och har identisk smak så det kändes bara så rätt att vi skulle göra detta tillsammans ♥
 
Little venue som betyder "den lilla mötesplatsen" kommer att vara en mötesplats för alla som gillar barnrum där den huvudsakliga delen kommer att vara en webshop som vi just nu håller på att jobba med att starta upp, men vi kommer även att blogga om nyheter och trender inom barnrum, barnkläder och barnprylar och vi kommer även att erbjuda olika inredningstjänster framöver. Vi älskar inredning båda två och jag studerar sen i höstas till Inredare & homestagingkonsult på distans.
 
Bloggen är som sagt redan igång så kika gärna in för nästan dagliga nyheter, trender och inspiration från våra egna hem och andra tips, och webshopen kommer att öppna inom några månader. Vi kommer att ha ett stort utbud av varumärken, både stora och populära och lite mindre som vi själv gillar så häng gärna med på vår nya resa med Little venue ♥
 
 
Ni kan följa vår nya blogg på bloglovin HÄR.
 
Ni kan följa oss på Facebook HÄR.
 
Ni kan följa oss på Instagram på @little_venue
 
 
Jag kommer fortfarande att blogga här också då jag bloggat här i sex år,  men de flesta inläggen som rör inredning och barnprylar kommer nog att postas på Little venue och där kommer ju även Marie att blogga så det blir en kul blandning av våra hem och nyheter och inspiration! Här kommer nog de mer privata inläggen att hamna tex semestrar och födelsedagar eller liknande även om det såklart kommer att fortsätta att handla lite om inredning här med.
 
 
Men jag hoppas att ni hänger med på nya bloggen med (och shoppar en massa när webshopen öppnar haha..) ,
 
kram Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0