Ecobuds från Rubens barn

Publicerat: 2016-03-08 Kl: 21:05:00 | I kategori: Barnprylar |





Ni som följt mig länge har kanske märkt att är det något som är min last så är det fina dockor av alla de slag ♥ I samarbete med Kurragömma så är vi en av de första som fått hem dessa nyheter från Rubens barn - Eco buds! Deras hår, kläder och hud är 100% certifierad ekologisk bomull och de finns i fyra olika varianter.

De släpps i Sverige i slutet på mars men man kan redan nu förboka dem på Kurragömmas hemsida, och om man anger koden "elin" så skickar Kurragömma även med en liten present på köpet!




Hur söta är inte dessa? Både Elsa och Alva har lekt med dem ikväll så de passar både små och stora barn tycker jag (även om det var nära att vi bara haft en kvar för jag stoppade Elsa en sekund från att hon var på väg att bada den ena i toaletten haha, den lilla busen..)



Även förpackningarna är ekologiska och väldigt fina, perfekta som doppresenter eller födelsedagspresenter!



Kommentarer
Postat av: Ida

Helt fantastiskt fina dockor! Men - det bör informeras om att stoppningen INTE är ekologisk. Det känns inte helt ok att kalla något eko som inte är det rakt igenom, stoppning är ju en rätt stor del av en docka/gosedjur.

Svar: Men visst är dom! Men vad bra att du skrev, det hade jag helt missat så jag ändrar genast i texten! Tack för hjälpen, kram Elin
Elin

2016-03-08 @ 22:17:12
Postat av: Karin

Hej
Hittade Elsa på bild på denna sida.. http://www.aliexpress.com/item/New-Autumn-Winter-Mini-rodini-Elephant-Pattern-Romper-For-Baby-Boys-Girls-Toddler-s-Cute/32586153838.html?spm=2114.01010208.0.797.IGin96

2016-03-11 @ 10:43:16
URL: http://shoppingmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0