H&M baby exclusive!

Publicerat: 2016-01-02 Kl: 18:37:39 | I kategori: Barnkläder |


 
 


 
Har ni sett att H&M online har en speciell kollektion på baby som bara finns på webben? Jag beställde lite smått och gott under hösten och de brukar ha väldigt mycket fint så jag tänkte tipsa om det nu när jag såg att det kommit en ny kollektion igen!
 
Jag beställde klänningen med katten på till Elsa, hon kan fortfarande ha baby eftersom de går upp till storlek 92 men det är nog inte så många månader till så gäller att passa på ♥ Kuddarna tyckte jag också var fina men vi har så sjukt många så tror inte det får plats fler innan jag rensat bort några hehe..




Söt klänning och tofflor, finns på hm.com och alla bilder i inlägget är lånade därifrån!



Kommentarer
Postat av: Joanna - livet med aspergers

Så mycket fint

Postat av: Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY

Jättefina saker! Har själv funderat på att köpa kudden. Så söt! :)

Svar: Ja kudden var superfin, och väldigt prisvärd 😊👍
Elin

2016-01-03 @ 02:10:45
URL: http://emblasofia.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Halkade in här på din blogg nyss, va mycket härligt. Man skrollar o skrollar och vill bara fortsätta titta :)

Svar: Men tack snälla du, vad glad jag blir :)
Elin

2016-01-04 @ 22:54:53
URL: http://www.nouw.com/csjoberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0