I lokaltidningen!

Publicerat: 2015-10-10 Kl: 14:14:30 | I kategori: Bloggen |





Bättre sent än aldrig, men vissa grejer måste jag bara ha kvar här i bloggen även om inlägget är lite i senaste laget! För nästan två månader sedan hade vi besök av lokaltidningen Västerbottenskuriren som ville göra ett hemma-hos-reportage, jätteroligt och samtidigt väldigt nervöst! Men reportaget blev jättefint tycker jag och det är sånt som är kul att spara inför framtiden ♥




Det är ett större reportage med fler bilder och en film också på nätet, men så här såg det alltså ut i tidningen! Bilder från barnens rum blandat med lite pysseltips och mina instagramtips!




Kul att Alvas rum blev förevigat i reportaget iallafall för inom några veckor kommer det att se lite annorlunda ut! Jag har skrivit det förut men det är verkligen planeringen och genomförandet av ett inredningsprojekt som är det roligaste, så jag kan verkligen inte vara nöjd speciellt länge eller låta något se ut likadant en längre tid utan att det kliar i inredningsfingrarana. Bilder på förändringarna kommer på instagram först så följ gärna där!

På tal om inredning, jag har ju nu faktiskt börjat studera inredning till och med! Det är en distansutbildning på ett år till cerfifierad inredare och ska verkligen bli superkul!


Kommentarer
Postat av: Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

så kul!

Postat av: Theres - sett sagt och gjort

Vad roligt! Tror att inredningsyrket kommer passa dig :)

Svar: Tack snälla, ja jag hoppas att det blir bra men än så länge känns det helt rätt :)
Elin

2015-10-13 @ 09:03:19
URL: http://settsagtochgjort.blogspot.com
Postat av: Cissi

Vad roligt!

2015-10-13 @ 12:14:45
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: Jullan

Åh vad kul! Det reportaget hade jag velat läsa. Men visst ska du/ni vara med i Family Living också va? :)
Jättefin uppdatering av bloggen också. :)

Svar: Tack snälla, det känns som att det var dags att uppdatera den lite för har haft samma design sen Alva var två år och nu fyller hon snart sex hehe ;) Ja men precis, nu har nya family living kommit också! Kram
Elin

2015-10-16 @ 19:24:43
URL: http://www.wildlake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0