Lite instagram!

Publicerat: 2015-11-16 Kl: 21:12:05 | I kategori: Instagram |




Det superfina rådjuret från Maileg har nu kommit i en större variant, blir en perfekt julklapp till Alva! Ni hittar dem hos Ellis corner


Det är så mycket lättare att hinna med att uppdatera på instagram, så tänkte slänga in lite instagrambilder från senaste veckan! Elsa har varit sjuk nästan en vecka och jag ligger efter en massa med studierna eftersom jag varit hemma med henne då för andra veckan på en månad, men snoriga barn och stressiga dagar syns ju inte på bilderna utan det blir mest barnrumsbilder och annan inspiration!


 
Elsa fyller år på onsdag så nu är planeringen för födelsedagen i full gång! Men med mycket runt omkring har jag inte tid i år att pyssla en massa girlanger och vimplar och sånt själv som jag brukar tycka är så kul, så har gått all in på Lagerhaus istället och köpt en massa fina kalasgrejer!



En till bild på finaste trähuset från LillaJa, blev så fint i Alvas rum! Jag har förresten en giveaway som pågår just nu på min instagram där man kan vinna ett eget likadant trähus, så kika gärna in och var med! Den avslutas imorgon kväll kl 22.
 


Det har verkligen börjat bli kallt ute och jag läste i tidningen att snön är på väg vilken dag som helst! Elsa invigde sin nya overall från Mini rodini tidigare i veckan då vi hade minusgrader, så fin färg.



En inspirationsbild från en av mina favoritkonton på Instagram, chloeuberkid som har mitt nya svanprint hemma hos sig! Så kul att se bilder på mina prints hemma hos kunder, ni hittar det till salu på min hemsida elinastudio.se och även hos min återförsäljare miniroom.se



En bild på Alvas molntårta förra året, jag klurar lite på vilken slags tårta jag ska göra till Elsa på födelsedagen och tror jag kommit på det nu men visar på först på onsdag :)

 
Lite nya detaljer i Alvas rum, den fina postern från Paxandhart och svartvita filten från Minimocks ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0