I family living!

Publicerat: 2015-11-15 Kl: 16:30:38 | I kategori: Bloggen |





Nu kommer det ett sånt där egoinlägg igen, men vissa händelser bara måste förevgas här i bloggen! I nya numret av Family living hittar ni nämligen ett reportage från Alvas rum, på hela fem sidor! Lite overkligt nästan då Family living är min absoluta favorittidning sen många år tillbaka, så att få vara med där känns väldigt roligt!





Reportaget gjordes i september 2014 av stylisten Emma Olai och fotografen Cecilia Möller, väldigt duktiga och gulliga båda två! Nu var det så länge sen att jag nästan glömt hur Alvas rum såg ut då, det har ju ändrats lite sen dess men blev ett väldigt fint reportage tycker jag ♥





Kul för Alva att spara också, och speciellt nu när vi flyttar nästa år är det extra kul att ha kvar fina bilder från vår lägenhet där vi bor nu. Det trodde jag ju aldrig när jag började blogga för fem år sen och upptäckte hur kul det är med barnrum!
 

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så fint

Postat av: Ida Nilsson

Det är verkligen jättekul med barnrum! Och barnkläder... Man kan ju bli som tokig, haha.

2015-11-15 @ 16:33:46
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Postat av: Robex Lundgren

söt

2015-11-15 @ 17:00:49
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0