Instagramveckan!

Publicerat: 2015-07-08 Kl: 14:17:44 | I kategori: Instagram |





Jag tror jag får börja med att göra lite fler instagraminlägg så kanske det inte blir så glest mellan inläggen här! På instagram är det så lätt att bara ta en snabb bild med mobilen i förbifarten, men här i bloggen så har jag alltid fotat med systemkameran och det tar ju sin lilla tid att föra över bilderna och sitta vid datorn. Ovan syns en nytagen instagrambild från Alvas rum, det är ständigt i förändring men just nu ser det ut så här! Det roligaste med barnrum är ju nästan att planera och ändra om, så det vore himla trist om det kändes helt färdigt haha..




Jag älskar den här bilden på Elsa, vi hade iallafall några varma dagar förra veckan så att hon kunde inviga sin fina summersuit med delfiner från Mini rodin, ett av många reafynd ♥



Förvaring kan man väl aldrig ha för mycket av i barnrum, eller i vardagsrummet med för den delen! Den vänstra korgen kommer från Ferm living och är köpt hos Miniroom.se och den högra kommer från Tellkiddo, har köpt den från deras Etsyshop.



Jag har blivit lite (ok mycket..) Mini rodini-beroende de senaste månaderna så barnens garderober har fyllts upp med massor av rea och traderaköp! Gult är ju så fint också, verkligen en färg man blir glad av!



Den här bilden är lånad från min fina vän Marie som har mitt print To the moon and back hängande i sitt barnrum! Den går att köpa på min hemsida www.elinastudio.se, A4 kostar 150 kr och A3 195 kr.

 
Som sagt, gult är verkligen inte fult ♥ Den söta luvtröjan med öron kommer från Hm, mössan och klänningen från Mini rodin och bananbyxorna från Lindex.
 


Vår samling av figurer från Lucky boy sunday, älskar dom! En till är beställd och kommer att joina detta härliga gäng inom kort, men sen ska jag försöka vara nöjd så. Fast jag läste på deras instagram att nya figurer kommer snart så vi får se hur det blir med det hehe..



I helgen var vi i Tomas och Ninas mysiga stuga och besökte även Mickelbo gård som har tex kameler, lamadjur, hästar, åsnor och kaniner. Dessa alpackor var så himla härliga, de såg verkligen roliga ut i sina nyklippta frisyrer! Alva gillade mest marsvinen, hon satt med marsvinet Schack i sitt knä hur länge som helst och matade med gräs. Elsa gillade alla djur, hon blir helt tokig och springer runt och ska klappa alla hon ser ♥



 
Den här bilden är så mysig så jag avslutar med den! Hoppas att ni har en fin vecka, här har vädret sådär vilket är lite trist men vi ska snart åka och hälsa på några fina vänner och senare i veckan ska vi förhoppningsvis hinna tömma vårt datarum så att jag kan börja med Elsas rum!! Alltså jag är så himla peppad, drömmer typ om det på nätterna och det ska blir så roligt även om det är ett väldigt litet rum som inte får plats så mycket som jag skulle vilja, men bättre än hennes lilla hörn i vårt sovrum som hon har nu!


Kommentarer
Postat av: marie

Hej!

Älskar rummet men undrar vart du har hittat mattan någonstans??

Mvh/Marie

Svar: Hej! Tack snälla! Den är köpt på Mio men det var några år sen, Med vänlig hälsning, Elin
Elin

2015-07-10 @ 23:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0