Erbjudande på mina grafiska prints - 30 % rabatt endast idag!

Publicerat: 2014-11-28 Kl: 10:40:46 | I kategori: Elina Studio - Mitt företag |





Idag är det Black friday vilket innebär att många webshopar öser på med erbjudanden! Jag tänkte hänga på jag också, så idag den 28 november fram till klockan 24.00 är det 30 % på alla mina grafiska prints! Man beställer på min hemsida www.elinastudio.se, eller så kan man skicka ett mail direkt till [email protected] om man redan vet vad man vill ha! Ordinarie priser är 150 kr för A4 och 195 kr för 30x40 cm/A3. 
 
Nu blev det bara en suddig instagrambild i detta inlägg men hellre det än inget inlägg alls tänkte jag och eftersom erbjudandet endast gäller idag så vill jag tipsa om det här på bloggen också! Så passa på att shoppa julklappar till nära och kära, och ha en fin fredag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0