Tävla om en "Lille kanin" kanindocka i samarbete med Miniroom.se!

Publicerat: 2014-05-23 Kl: 21:06:08 | I kategori: Tävlingar |




Tävla hos Elinochalva om en rosa kanindocka hos Miniroom.se till och med söndag den 1 juni.




Nu är det dags för en rolig tävling igen i bloggen, och den här tävlingen känns verkligen extra passande! Jag vet inte hur många frågor jag fått om de här kanindockorna sen jag köpte en till Alva förra året, men det förstår jag för de är verkligen fantastiskt fina! Nu har de kommit in hos Miniroom.se, och jag har i samarbete med dem fått chansen att lotta ut en rosa till en av er läsare! En nyhet med just denna version från Miniroom.se är att den är CE-märkt samt godkänd att leka med från 0 år, inga farliga ämnen i tyget och säkra att leka med för de minsta!

 
 
Gör så här för att vara med att tävla, enkla regler och alla kan vara med!
 
 
* Svara på frågan och motivera varför " Vem skulle du helst vilja ge dockan till om du vann?"
 

* Frivilligt, du får en extra vinstchans/lott för varje punkt nedan:


* Följ @miniroom_se och @elinochalva på instagram
 
* Tipsa om tävlingen på Instagram, facebook eller din blogg



Lämna sen en kommentar i detta inlägg där du svarar på frågan om vem du skulle vilja ge dockan till om du vann. Skriv även om du väljer att göra någon av de frivilliga punkterna, och vad du heter på instagram/facebook eller länk till ditt blogginlägg beroende på vad du väljer att göra. Glöm inte att lämna dina kontaktuppgifter som namn och mailadress så att vi kan kontakta vinnaren!


Tävlingen pågår tom söndag den1 Juni kl 24.00, vinnaren dras av mig och presenteras här i bloggen någon dag efter avslutad tävling,
 
 Lycka till!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: the80sme

Finaste dockan! Som jag letat efter denna! Den skulle bli en gåva till min dotter Elise. Den skulle passa otroligt bra i hennes skogsfrun. Egentligen var det meningen att hon skulle få den av mormor i 1 års present men jag lyckades inte få tag i den då så en underbar vinsskulle göra tre generationer väldigt glada :) Jag följer er båda på instagram och bloggar gärna om den fina tävlingen :) kramar Linda

2014-05-23 @ 21:28:20
URL: http://www.the80sme.com
Postat av: Desirée Andersson

Jag skulle ge dockan till min dotter som fyller 2 år nu i juni. Den skulle passa in fint i hennes rum bland gosedjur och dockor. Trots att hon testar mina gränser varje dag med sitt humör är hon mitt allt. Hon är världens bästa hon förtjänar en så fin docka.

Tipsar om tävlingen på instagram. :)

2014-05-23 @ 21:29:55
URL: http://desireedesign.blogg.se
Postat av: Maja-Lisa

Åh, den är så fin! Om jag vinner den skulle jag antingen ge den till min dotter på 5, eller hennes kusin som fyller 1 till hösten. Även fast jag hade kunnat ha den själv som pynt oxå.;)
Följer både er på insta, där jag heter majalisamillerjord.
Hoppas, hoppas!

2014-05-23 @ 21:36:55
Postat av: lisenyberg

Hade så gärna velat vinna denna åt min dotter Lo. Just i skrivande stund håller jag på att slipa väggarna till hennes kommande rum (helt själv) och den här söta dockan hade passat perfekt där inne. Hon är precis fylda 1 år och älskar allt som är mjukt och går att krama. Jag följer både dig och miniroom på instagram sedan tidigare och älskar att få insperation och idéer. Håller tummar och tår att den ska bli vår! Heter lisenyberg på instagram

2014-05-23 @ 21:38:45
Postat av: Johanna Sjöstrand

Åh, den är underbar! Klart man är med och tävlar!
Jag hade gett den till min lilla dotter som precis blivit 8 månader. Hon hade älskat den och den hade även passat perfekt på hennes lilla tallrikshylla. :)
Följer båda på instagram sedan tidigare, jag heter johannaasjostrand där.
Håller tummar och tår för att vinna ;)
Trevlig helg!

2014-05-23 @ 21:46:07
Postat av: Emma Englund

Skulle vilja vinna denna söta gåva och ge den till mitt livs största gåva som kom och berikade både mitt och hennes fars liv för snart 1 år sedan.
Jag följer både miniroom_se och elinochalva på instagram där jag själv heter leias_mamma

2014-05-23 @ 21:49:36
Postat av: j

Jag har gett den gula dockan från miniroom åt min 2-åriga dotter, i Juni blir hon storasyster och jag tycker det vore så kul om bebis kunde vinna den rosa så har dom varsin♥Följer båda er på instagram sedan länge och är trogen kund hos båda, underbara prylor och prints! :-)

2014-05-23 @ 22:07:58
URL: http://jossipossi.blogg.se
Postat av: Viktoria Vedin

Jag skulle väldigt gärna vinna den söta dockan till min son Wilhelm på 1,5 år! Ingen speciell anledning egenrligen förrutom att han är mitt allt och förtjänar det bästa. Fantastiskt att miniroom har gjort den CE-märkt, bra jobbat där! Jag heter @baravickan på instagram och följer er båda redan såklart:)

2014-05-23 @ 22:11:06
Postat av: Yohannas.se

Min kära dotter skulle få denna rogivande söta figur. Jag följer redan dej på Insta sedan länge :) Miniroom har jag följt innan, men eventuellt inte längre dock ;)

2014-05-23 @ 22:11:24
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Postat av: Louise

Om jag skulle vinna, skulle denna söta vän ges till min brors dotter. I snart sju år har hennes föräldrar försökt ge henne ett syskon utan försök o om tre veckor åker de iväg till Sydkorea för att hämta hem hennes lillebror. En starkare tös får man leta efter, alltid glad o positiv. Denna docka skulle hålla henne sällskap på hennes resa o följa henne livet ut.

Jag följer både elinoalva o miniroom på instagram o heter själv Louisepremholt där jag länkat om tävligen. Håller tummarna för vinst!

2014-05-23 @ 22:12:33
Postat av: Mira

Åh! Skulle såklart vilja vinna denna till Ella, hon skulle älska den!!
Följer er båda på insta redan :)

mirandalux på insta.

2014-05-23 @ 22:16:56
Postat av: Josephine

Jag inreder just nu ett lite sött rum till vår 9mån tjej! Hon får dock ärva det mesta av storasyster, så att få vinna denna att sätta i sängen och få krama skulle nog Verkligen uppskattas :0)) Har suktat så efter just denna ett tag att få ge henne!!

2014-05-23 @ 22:25:36
Postat av: Josephine

Även tipsat på min instagram j0sen om tävlingen och följer miniroom och elinochalva!

2014-05-23 @ 22:28:21
Postat av: Emelie

Ååh, som jag längtat efter att den här underbara dockan ska komma tillbaka i lager hos miniroom.se!! Jag skulle faktiskt ge den till mig själv i examenspresent☺️ Självklart skulle den placeras i yngsta dotterns rum, på hennes säng, men allra mest skulle nog ändå J-A-G uppskatta den (lite självinsikt har jag allt😂). Jag har suktat efter dockan i flera månader, och nu när den äntligen kommer in i lager så kan jag tyvärr, hur gärna jag än vill, faktiskt inte lägga de slantarna på piff till hemmet, på en sjätte docka till barnen, eller lite balsam för min egen själ... dockan skulle ju fylla många funktioner☺️ Iom att min treåriga utbildning är färdig om bara några veckor så blir det ju ett hopp på minst två månader till nästa inkomst, så då måste det ju bli indrag på allt utöver det mest nödvändiga... Jag håller mina tummar så hårt det går✊✊ för att jag... hm, eh... jag menar min yngsta dotter drar vinstlotten😉 Jag har tipsat på instagram, användare: rosaprickarvitamoln, och följer både miniroom_se och elinochalva på instagram!💗

2014-05-23 @ 22:44:01
Postat av: emma

Den fina kanindockan skulle jag ge till min dotter, som inflyttningspresent i hennes rum när det är färdigt. Än så länge sover den lilla i vårt sovrum och leker i storebrors rum (när hon får!). Hennes egna rum ska nu renoveras under sommaren, och den här dockan, som jag spanat på lääänge, skulle vara en perfekt present då den skulle matcha in så fint!

Jag tipsar om tävlingen på min instagram (emmamimma) och följer redan er båda två och inspireras!

2014-05-23 @ 23:11:42
Postat av: Johanna

Jag följer och delar på Instagram. Den ljuvliga dockan skulle jag ge till min underbara dotter Alice! Jag försöker alltid tänka på att hennes leksaker ska vara så fria från läskiga plaster och kemikalier som möjligt så därför passar denna docka henne perfekt plus att den är väldigt söt!

2014-05-23 @ 23:17:56
URL: http://www.vinterhagen.blogg.se
Postat av: Johanna

Heter vinterhagen på Instagram :-)

2014-05-23 @ 23:19:08
URL: http://www.vinterhagen.blogg.se
Postat av: Anneli

Vilken tävling! Dockan vill jag ge mitt lilla ♥, för att hon får mig att le varje dag! Jag följer både dig och miniroom på instagram och har tipsat om tävlingen på instagram. Nu är det bara att hoppas, hoppas, , hoppas. Heter annelili77 på instagram.

2014-05-23 @ 23:29:14
Postat av: Elliz

Jag skulle vilja ge den till min älskade dotter som på måndag skall genomgå sin 5e operation för sin LKG. Tänk vilken underbar present Att då efter en sjukhusvistelse!

Jag följer både dig och miniroom på Instagram. Användare engelii_

2014-05-23 @ 23:38:18
URL: http://www.dinaandetag.se
Postat av: Caroline, ung tvåbarnsmamma!

Dockan skulle bli min lilla sessas första docka! På senare tid har jag börjat tänka mer och blir faktiskt lite illamående av tanken på alla gifter som finns runt omkring oss och även i våran mat. Jag försöker att välja det bra alternativet men det brukar även betyda några slantar extra. Jag har inte bästa ekonomin och därför skulle det vara kul att vinna något jag kan ge barnen med gott samvete, helst av allt hade jag bytt ut det mesta här hemma! :)

Gillar er båda på instagram och ska försöka komma ihåg att dela tävlingen där när jag laddat telefonen! :) - carolinetheresia

2014-05-24 @ 00:21:20
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/caroline/
Postat av: Therese

Åh som jag har suktat efter lilla kanin hela våren! Skulle bli så lycklig om jag fick ge den i ettårs-present till min lilla Harriet, som har lite för glest med fina leksaker. Världens bästa som förtjänar världens sötaste docka. Följer dig och Miniroom på instagram. har även tipsat om tävlingen. Användarnamn thwi

2014-05-24 @ 00:28:25
Postat av: Camilla

Denna fina dockan skulle jag önska att min älskade lilla dotter, Tyra, som blir ett i sommar får. Vi har inte mycket pengar och även om jag skulle vilja köpa den själv till henne så har vi tyvärr inte råd. Skulle vara så kul att få ge henne något så här fint som hon inte ärvt av sina kusiner och som kunde få följa henne genom hela livet! Följer er på insta. ;)

2014-05-24 @ 05:33:10
Postat av: Milena

Den där dockan blev jag kär i efter ha sett på Elins instagram. Min dotter fyller 1 år 30 maj och hon är självklart den jag vill ge dockan! Samtidigt får ju jag den lite också;-) jag följer redan både elinochalva samt miniroom på instagram. Jag kommer att lägga upp mitt tävlingsbidrag på instagram där jag heter milliz85.

2014-05-24 @ 06:29:07
Postat av: Cessan

Åh denna alldeles underbara kanindockan skulle jag så himla gärna vilja ge till min dotter Nellie som nyss fyllt 2 år!! Hon älskar både dockor och kaniner och här är ju båda i ett! En ny liten gosig kramis att ta med till förskolan på vilan <3

Jag följer er båda på Instagram under alias Cessansplace. Och jag gillar Miniroom.se på Facebook med :)

Önskar dig en trevlig helg!!
Cecilia Persson

2014-05-24 @ 06:57:34
Postat av: Emma Boström

Bland alla traktorer, bilar och grävskopor, skulle en söt docka som denna få min son att ibland välja något annat att leka med :) så min son Leo skulle få denna av den anledningen att börja leka med något annat :).

Jag följer både dig och miniroom på instagram. (emmajbostrom)

2014-05-24 @ 07:26:11
Postat av: Lina Eckerström

God morgon !
1,Är hemskt gärna med. Ska snart påbörja renovera & fixa lillasysters rum & kanindockan hade ju passat perfekt där. Hon älskar sin gosedjur & ligger upp&ner i sängen o leker med dom varje morgon.

2, Följer er båda på insta sedan innan - linaeckerström

3, Har tipsat på bloggen: http://janiiil.blogspot.se/2014/05/vinn-en-kanindocka-fran-miniroomse-inne.html

Ha en fin helg !
Kram

2014-05-24 @ 07:33:45
URL: http://janiiil.blogspot.com
Postat av: stina

Åh! Jag ligger och känner sparkarna från vår tredje flicka och skulle gärna ge henne en sådan docka när hon föds!

Den ser så rofylld ut och mina äldre tjejer har verkligen haft mycket tröst av sina naglar, snuttar osv.

Jag tipsar om tävlingen på instagram (ssstina)

Kram stina

2014-05-24 @ 08:14:54
Postat av: Malin eriksson

Hej jag skulle vilja ge denna till min dotter Arwen som har haft de lite tufft på sistone. Efter ha blivit dålig av tre månaders sprutan & samtidigt har en tand som är på väg så är hon väldigt ledsen. Hon börjar greppa och krama allt mer saker och hon behöver en trygghet, en snutte som alltid finns där (förutom hennes mamma såklart) och därför skulle denna fina vara perfekt som hennes snutte och samtidigt finns inga hemska kemikalier som skadar henne så du kan hon tutta, bita och gosa hur mycket som helst. Jag delar på instagram där jag heter enervate. Kram

2014-05-24 @ 10:50:22
Postat av: Emma

Till sommar fyller min tvillingsysters dotter Elsa 1 år. Det skulle vara fantastiskt att få se hennes lycka när hon öppnar paketet. Har själv en dotter som är tre mån yngre än Elsa. De älskar att leka tillsammans och Alva min dotter skulle för första ggn ge något sådant till sin kusin.
Jag följer på indragen (emmapetersson84) så nu hoppas jag på full tur <3

2014-05-24 @ 12:27:48
Postat av: Sandra Gustafsson

Jag heter @konvaljsandra på instagram och jag följer er båda. Och jag har tipsat om tävlingen på min sida! ❤️

Jag vill så gärna vinna denna docka till min bästa vän som verkligen kämpar att få månaden att gå ihop. Tänkte att det kunde vara kul för henne att få kunna skämma bort sin lilla dotter med denna fina kanin. Kram

2014-05-24 @ 14:57:06
Postat av: Pernilla

Jag följer miniroom på instagram samt dig :) jag kommer även dela denna på min Facebook sida och instagram, är privat så vet inte om du ser på instagram men taggar dig :) @pstromback är mitt namn i alla fall :)

Jag skulle ge denna till min underbara Hilma som älskar kaniner och dockor, denna skulle passa ypperligt i hennes nymålade rum och hennes "nya" loppis fyndade docksäng som jag målat om åt henne :) som sjukskriven mamma får man inte chansen att ge sin underbara dotter sådana underbara fina saker så jag hoppas att turen är på min sida denna gång när jag väl är med i en tävling :)

2014-05-24 @ 15:23:48
Postat av: Josefine W

Jag skulle vilja vinna den här fina dockan till min fem månader gamla dotter som precis tagit sig ur sin första förkylning. ❤️

2014-05-24 @ 16:32:28
URL: http://josefinest.blogg.se
Postat av: Matilda Thorén

Jag skulle vilja ge denna urgulliga docka till min son Sture 3 månader! Jag följer miniroom och dig på instagram och kommer tipsa om tävlingen på instagram där jag heter Tildasvardagsglimtar, håller tummarna!

2014-05-24 @ 16:36:40
Postat av: Dundermei

Jag vill ge dockan till min egen lillunge som alldeles säkert skulle älska den innerligt! Hon är strösslet på min glass och den som gör mig gladast i världen så en chans att få göra henne glad med något som är lite extra vore helt fantastisk.

Jag följer både @miniroom_se och @elinochalva på instagram! (Heter Dundermei).

Jag tipsar om tävlingen på min blogg också, lyckonummertio.blogspot.se

2014-05-24 @ 18:00:04
URL: http://lyckonummertio.blogspot.se
Postat av: Miriam

Om jag vann hade jag velat ge dockan till min fina brorsdotter på 4år som haft en tungt år med separation mellan mamman och pappan som tagit hårt på henne.
Hon skulle behöva en extra kompis helt enkelt! :)

2014-05-24 @ 18:39:08
Postat av: Miriam

Glömde säga att jag följer både dig och miniroom på instagram.
Heter miriamlindholm där.

2014-05-24 @ 18:40:02
Postat av: Anna Lejonsjö

Kanindockan skulle jag vilja ge till min Nova, hon älskar kaniner så den skulle verkligen hjälpa henne att sova. Tillsammans kan de blunda sött för att sedan på dagen med varandra leka sig trött.

Har delat på Facebook och gillar självklart bägge sidor på Instagram. Hoppas nu på tur!

2014-05-24 @ 19:32:50
Postat av: Bella Äppelblom

Jag skulle vilja ge den underbart fina dockan till min dotter Olivia i 1-års present (underbart att den passar för så små!) dessutom fyller hon samma dag som tävlingen avslutas dvs 1.6 💖. Jag följer er båda på Insta (så inspirerande!) o har tipsat om tävlingen på min Insta (appelbloms). Håller tummar o tår ✊! Ni når mig på [email protected] . Tack för en härlig tävling!

2014-05-24 @ 21:05:37
Postat av: camilla

Jag skulle ge dockan till min son Lennox som är 8 månader, pojkar behöver också fina dockor som kan trösta när man är ledsen och tandar.

instagram/ mrs escobar

2014-05-24 @ 21:07:04
URL: http://cstehn.blogg.se
Postat av: Sofia

Å nu håller jag tummarna! Älskar kanindockan och skulle så gärna vilja ge en till min dotter ♡

2014-05-24 @ 21:12:34
Postat av: Jenny Benjaminsson

Följer både dig och miniroom sen länge! Älskar den där kaninflickan. Om jag vann skulle jag ge den till min son som är 6 månader därför att jag kämpar dagligen för att han inte ska placeras i fack på grund av kön. Dockor, gosedjur, bilar, bollar, rosa, blått, gult osv allt ska kunna erbjudas oavsett om man är en flicka eller pojke. Därför skulle jag vilja ge honom denna fina docka och en docksäng för att jag tror att de flesta små barn gillar att leka med dockor. Jag har även tipsat er på Facebook (Jenny Benjaminsson) och på instagram heter jag "jennybenjaminsson" . Passar på och tackar för en underbar blogg.

2014-05-24 @ 22:34:57
Postat av: Susanna

Oh..vad fin, skulle vilja ge till min dotter när hon fyller 1år. Den skulle hon säkert tycka om.

Håller tummarna :)

2014-05-24 @ 23:55:41
URL: http://loppi.blogg.se/lillalinnea
Postat av: Malin T

Jag skulle ge dockan till min dotter Ester, 3 år, då hon har varit varit och är en så fantastisk storasyster till Arvid, 2 månader. Stoltare tjej får man leta efter.
Jag har även börjat följa båda på instagram/ Malin

2014-05-25 @ 05:57:49
Postat av: Catrin Josefson

Hej! Jag skulle bli såå glad om jag vann och skulle då ge kaninen till min dotter Kelly som fyllde 6 månader förra veckan! Hon älskar gosedjur och andra mjuka kompisar så därför hade denna passat henne prefekt! :D

Jag följer redan dig och miniroom på instagram och där heter jag catjos. :) trevlig morsdag!!

2014-05-25 @ 08:17:19
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Åh, när jag såg att Miniroom fått in dom här fina dockorna blev jag alldeles sprallig, jag vill så otroligt gärna ha en sån docka till Jennifer, du anar inte hur mycket! Den skulle ha flera olika användningsområden, den skulle passa så perfekt in i Jennifers nyfixade rum, men dockan skulle även få sova med Jennifer på nätterna(och dagarna när hon sover) och förhoppningsvis få henne att sova lite bättre. Vem skulle inte sova bra med en "Lille kanin" kanindocka?

Jag följer miniroom sen länge på Instagram och jag följer nu dig också i namn mamabeatrice, där jag även tipsar om tävlingen. Men eftersom jag så jättegärna vill vinna så tipsar jag på bloggen här:
http://blogg.alltforforaldrar.se/beatricetavlingstipsarblogg/2014/05/25/kanindocka-1-juni
och på Facebook i namn Beatrice Åhnström :)

Nu håller jag tummarna så hårt jag någonsin kan!

Postat av: Elin - Livat på torpet

Åhh, nu hoppas jag på massor med tur!

1. Har ju förälskat mig i den dockan genom din blogg. Och jag skulle ge den till min lilla sötböna. Ser framför mig hur den skulle passa fint på hennes lilla utdragssäng (som hon inte använder än) bland sina mjukisdjur som redan finns där <3

2. Följer både dig och miniroom på instagram (elinteg)

3. Har delat offentligt på facebook (Elin Tegström)

mail. [email protected]

Håller tummar och tår hårt, hårt, hårt!

2014-05-25 @ 16:33:12
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Maria Larsson

Har jag turen på min sida ska min dotter få den söta kanindockan.
Följer sedan tidigare både dig och miniroom på instagram (majsanl) :)
Ha en trevlig dag!

2014-05-26 @ 10:37:23
Postat av: Tatiana

Skulle ge den fantastiskt fina dockan till min bästa väninnans dotter som fyller 1 år i sommar. Har tyvärr inte instagram eller facebook men hoppas på att få en chans att vinna iallafall. Kram

2014-05-26 @ 11:34:08
Postat av: Linda

Den söta kanindockan skulle jag ge till min blivande systerbarn som kommer till värden i december. Vi har längtat länge efter lilla knodden och de skulle vara så roligt att vinna den fina kanindockan till hen. Första dockan i sitt liv är alltid speciell och följer med hela livet <3
Jag följer både dig (@elinochalva) och @miniroom_se på instagram.
Har även tipsat om eran tävling på min instagram, @bybjorling
Nu håller jag mina tummar och tår.

2014-05-26 @ 12:58:14
Postat av: Margona Strömberg

Men detta vore ju drömmen att vinna, min "lilla" stora tjej som fyller 8 år den 4 Juni har sett denna underbart söta och tyckte den va så fin. Eftersom mamman vill att hon ska fortsätta vara liten en stund till så vill jag gärna ge henne denna för det är inte lätt när man vill vara både stor o liten samtidigt men denna kunde hon få krama om på natten och känna sig liten <3
Hoppas hoppas!!

1. Följer på Instagram:MRSPEPSIMAX

2. Har delat på bloggen
http://norrlandkarlekinredning.blogspot.se/2014/05/tavling.html

//Maggi

2014-05-26 @ 20:38:43
URL: http://norrlandkarlekinredning.blogspot.se/
Postat av: Mimmie / tandläkarvillan

Hej! Dem är ju så fina! Jag skulle vilja vinna en till min älskling Smilla <3 så hon kan krama den när hon ska sova, vi kämpar på med 5 min metoden på kvällarna o det vore en tröst för både henne o mamman! Kram

2014-05-26 @ 20:51:56
Postat av: Lina

Har letat och letat efter denna så himla länge, ända sen jag såg den på din blogg, men den var ju slutsåld överallt och nu när miniroom fick in den blev jag så glad. Har redan beställt en till min son som fyller 2 år nästa vecka men skulle också vilja ha en till kommande bebis som ligger i magen och är beräknad i höst.

Följer dig och miniroom på insta: scartitt
Tipsat om tävlingen på instagram

2014-05-26 @ 21:56:41
Postat av: hos familjen vanlig

Vill såklart också vinna den fina dockan, ger den isf till Judit som ju är, och förblir, enda tjejen i familjen. Nu ska hon få eget rum snart och denna skulle pryda sin plats på finhyllan.
Följer på insta och har länkat på bloggen.
Så nu hoppas jag bara på min tur :)
kram j.

2014-05-26 @ 21:57:51
URL: http://sturegatan3.bloggplatsen.se
Postat av: Sanna

Jag är gärna med och tävlar, och skulle gärna vilja vinna den här fina dockan till min dotter Alva. Hon älskar dockor i alla dess former och jag tror hon skulle älska denna.

Delat tävlingen offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna

2014-05-26 @ 22:37:58
URL: http://mammasvardag.se
Postat av: Malin

Hej!
Jag skulle ge min docka till det senaste tillskottet i släkten, mitt lilla kusin barn Oscar, 1 mån
Hoppas på tur!
MVH Malin

2014-05-27 @ 14:59:17
Postat av: Patricia

Underbar docka som jag skulle ge åt mitt ofödda barn. Bf om en månad, så det vore en perfekt välkommen till världen present. :)
Följer er båda på instagram (mitt namn + efternamn som användarnamn på instagram)

2014-05-27 @ 18:54:25
Postat av: Malin

En ögonfröjd för mamman och ett skötebarn till lillan = en perfekt kombo :).

Följer både miniroom och elinochalva på Instagram.
Min användare: dahlmal

2014-05-27 @ 21:12:12
Postat av: Emelie - Mamma till M

Jag skulle vilja vinna detta till min son faktiskt. Han är så go med sin docka han har nu, så tror att han skulle gilla denna. Så himla fin!! En perfekt födelsedagspresent :)

Delat här:
http://maltesmammatavlar.blogg.se/2014/may/vinn-ljuvlig-docka.html

Följer på instagram (maltesmor)

Hoppas på tur!
Kram Emelie

2014-05-27 @ 23:12:01
URL: http://njutensmula.se
Postat av: Jullan

Jag skulle ge min yngsta dotter Wilma snart 7 månader den, eftersom den är så fin och det bästa att hon kan leka med den redan nu, ja alla tjejer här hemma skulle absolut uppskatta den dockan. :)
Tipsar om tävlingen på Instagram (MrsWildsjo) samt på min blogg. :)
Hoppas Hoppas! :)

2014-05-27 @ 23:55:18
URL: http://www.wildlake.blogg.se
Postat av: Jullan

Just det här är länken till min blogg: http://wildlake.blogg.se/?tmp=526539

2014-05-27 @ 23:57:11
URL: http://www.wildlake.blogg.se
Postat av: Rebecca

Hejsan jag vill gärna vara med och tävla och jag skulle ge din fina dockan till min dotter Alice som snart blir 3 år. Ännu bättre så skulle den bli fin i hennes blivande rum som vi håller på att renovera. :) håller tummarna för denna är verkligen så fin. <3

2014-05-28 @ 09:16:15
URL: http://frutrollmor.blogspot.se
Postat av: Rebecca

Glömde nämna att jag följer er båda på instagram. :)

2014-05-28 @ 09:17:19
URL: http://frutrollmor.blogspot.se
Postat av: Karoline miller

Håller tummar o tår för att vinna denna underbara lilla kanin:) Lilla kanin skulle få förgylla min dotter Almas lek!
Följer dej o miniroom på instagram!!






2014-05-28 @ 09:55:47
Postat av: Alexandra

Jag följer dig, och miniroom på instagram. Ska tipsa om tävlingen på min insta med :).

Vem jag skulle ge den söta dockan till: Är vår myra i magen, vore den bästa välkommen till världen presenten jag kan tänka mig. Dessutom behöver dockan boa in myrans rum lite innan ankomst.

Kram

2014-05-28 @ 10:34:11
URL: http://minbebis.com/blogg/soontobe
Postat av: Madeleine

Följer både dig och miniroom på instagram och har även tipsat om tävlingen där:madeleinesundquist.

Skulle vilja ge denna underbara kanin till min lilla dotter som snart fyller 2 år. Har kikat efter den länge på miniroom men har varit slutsåld så nu håller jag tummarna för att det är min tur att vinna något så att jag kan ge henne denna 😊 Kan se framför mig hur söt hon kommer vara som kommer pussa, krama och bädda ner denna söta kanin i sin lilla docksäng 💕
Så nu håller vi tummarna här hemma 🙈 och hoppas på tur.

2014-05-28 @ 10:48:30
Postat av: Marlene Forsman

Följer både dig och miniroom på instagram. Tipsat på instagram om tävlingen. Alias @macfors

Jag skulle vilja ge dockan till min dotters lilla kusin, Svea, som fyller tre år i sommar. Hon skulle bli jätteglad över den och det roliga är då att hon och min dotter Elsa kommer ha var sin!

[email protected]

2014-05-28 @ 13:46:14
Postat av: Lindha

Hej! Jag heter lindha, på instagram heter jag lindhaochmelanie. Jag följer både dig och miniroom på instagram och jag har även delat bilden och länkat till tävlingen. Jag vill så gärna vinna dockan till min lilla dotter, jag hoppas att det ska kunna bli en sån där docka som hon vill ha med sig över allt, var hon än går. Jag tycker dockan är så himla söt, det känns som att den kommer att passa henne så bra. Vi håller tummarna här hemma :) kram!

2014-05-29 @ 12:33:55
URL: http://lindhaochmelanie.se
Postat av: Fia sefastsson

Om jag vann skulle jag ge den till min kanintokiga 15månaderstjej My. Vi köper mycket loppisgrejer och gillar retro, jag tycker verkligen den sötnosen skulle passa in hemma hos oss, kanske får åka med och vara fin i den gamla barnvagnen. Jag hoppas de ska bli riktigt bra kompisar!
Jag följer er båda på instagram , iamwinterborn heter jag där :)

2014-05-29 @ 12:52:23
Postat av: Malin

Klart man följer dig. Helt kär i dina vackra bilder. Om jag vann skulle mitt helgbarn Amelia få ha den i sitt rum hos oss. Vore fint att ge henne den. Har gjort om matsalen till ett Malin & Amelia-rum där vi gått loss med kitschiga färgkombinationer och bara saker som vi tycker om att göra.

2014-05-29 @ 12:55:10
URL: http://annamalinska.blogg.se
Postat av: Susanne

Hej!

Om jag skulle få äran att vinna denna ljuvliga docka så skulle jag vilja ge den till min älskade lilla son på 15 månader.

Hemma hos sin mormor leker han glatt med mina gamla dockor och hemma hos oss gosar han med sin mjukiskanin.

Denna fina leksak är en sådan härlig kombination av två saker som Hugo gillar och därför vill jag vinna denna åt honom.

Jag följer båda instagramkontona, jag delar tävlingen på mitt instagramkonto som är:

@susanneharner

2014-05-29 @ 13:26:50
Postat av: Malena Melin

Åh finaste dockan hade varit perfekt till min Folke som är 1.5 och älskar dockor.

Jag följer redan er båda på instagram och heter själv mamelinmedfem

2014-05-29 @ 13:44:11
Postat av: Malin

Jag vill gärna vinna den ursöta dockan till min 1-åriga kille. Självklart får storasyster och storebror låna om de vill. :) Killar kan oxå leka med dockor hemma hos oss. Jag följer er på instagram och heter själv @malinmajola där.

Hoppas på tur nu!

[email protected]

2014-05-29 @ 14:29:27
Postat av: Malin

Glömde skriva att jag självklart tipsar på mitt insta-konto

2014-05-29 @ 14:32:28
Postat av: Katja

Jag skulle vilja ge dockan till min bästa väns dotter isadora som föddes i vecka 28. 12 veckor förtidigt med andra ord. Hon ligger
i kuvös och kämpar varje dag för sitt liv och inte nog med det så var isadora tvilling, systern orkade inte med och dog. Nu hoppas vi att isadora orkar kämpa hela vägen. Jag väntar själv barn och hoppas att jag och min bästa vän ska kunna njuta av mamma tiden tillsammans. Jag följer er Båda på instagram. Jag heter @katjabergstedt på insta. Mvh katja

2014-05-29 @ 16:33:51
Postat av: Caroline (mammacarro86 på instagram

Jag skulle ge dockan till mina barns kusin som fyller år om två veckor som älskar kaniner... Hon älskar att leka med våra kanindockor;) hoppas på vinst;)

2014-05-29 @ 16:54:10
Postat av: Marie E Johansson

Jag skulle så gärna vilja vinna denna till min dotter Lilly. Hon fyller 1 år i augusti och jag har kikat på denna flera gånger redan och tänkt beställa den i ettårspresent. Tror det skulle bli perfekt till min lilla tjej som älskar både djur och dockor. Jag kommer tipsa om tävlingen på instagram (där jag heter marieejohansson) och även lägga upp bilden på Facebook.

2014-05-29 @ 16:58:36
Postat av: Marie E Johansson

... Och jag följer redan både dig och miniroom på instagram!

2014-05-29 @ 17:00:13
Postat av: Azra

Hallå!!
Jag vill gärna tävla om den sockersöta dockan till min underbara dotter. Hon är den som fyller mitt liv med glädje och ger den en mening, hon ger så mycket av sig själv i sina härliga skratt och bus så därför vill jag ge den till henne så jag hoppas att jag vinner! 💛

Jag följer elinochalva på instagram och jag blir inspirerad av er, småfolk till exempel gillar jag starkt jättefina kläder som håller länge, i fler generationer (vi har fått ärva en del) sen är de så fina i färg och mönster. Känns mycket retro och det gillar både jag och lillan👍

Jag tipsar såklart om tävlingen men har ett stängt konto på instagram om du inte kan se det så lägg gärna till mig heter azrolina. Många kramar till er 🌸

2014-05-29 @ 20:00:59
Postat av: Josefine A

Wow vilken fantastisk tävling!! Älskar dessa underbara dockor. Jag skulle vilja ge denna till min underbara dotter som nyligen fyllde 2 år och leker just nu väldigt mycket med just dockor och djur. Denna skulle passa perfekt till hennes hushylla där alla små kompisar få bo. Hon skulle bli överlycklig och pyssla om den totalt. Jag följer elinochalva och miniroom på instagram och självklart tipsar jag om tävlingen där!! Jag heter jossanalbinsson där. Hoppas hoppas på tur! :)

2014-05-29 @ 20:44:52
Postat av: Azra

Följer även miniroom nu på instagram:)

2014-05-29 @ 20:45:19
Postat av: Mikaela Lingefelt

Jag skulle vilja ge dockan till min dotter som idag fick en docksäng av sin morfar. Då min lilla tjej bara är ett par månader har hon ännu ingen docka att lägga i sängen. Denna fina och mjuka docka skulle passa perfekt som hennes första!

2014-05-29 @ 21:56:31
Postat av: Matilda

Hej! Är gärna med :) Dessa är ju såå söta!

Jag skulle vilja ge dockan till min lilla kille på snart fem månader som ännu inte har fått någon dop-present (eller docka för den delen) av sina slöa föräldrar ;) Storebror fick en jättefin kanin-nalle när han döptes och jag tycker att denna mjuka kanin-docka skulle kännas kul att ge nu till lilleman. Åh, vad jag håller tummarna!

Följer båda på instagram (matatilda).

Även delat på instagram.

Delat på fb: https://www.facebook.com/matilda.pettersson.583

Bloggat: http://matildasusanna.blogg.se/2014/may/finaste-ninisen.html#comment

Kram Matilda

2014-05-29 @ 22:00:28
URL: http://www.matildasusanna.blogg.se
Postat av: Ulrika Öhrn

Jag skulle vilja ge denna fina docka till min vän Petra som efter många års barnlöshet (o ivf) äntligen blivit mamma till en dotter 💕

2014-05-29 @ 22:34:01
Postat av: Malin

Vill ge den till min dotter som inte är född än! Men det är bara 9 dagar kvar till BF :D har gillat och tipsat på insta: persikoblomma heter jag där!! Håller tummarna hårt!

2014-05-29 @ 23:03:06
Postat av: Sofia

Hej! Den fina dockan skulle bli en present till min lilla tjej som nästan är jämngammal med din Elsa. Hon har precis blivit lite mer intresserad av sina leksaker och vill gärna ha något sött att hålla om när hon ska sova i egen säng.

Jag delar på Instagram (sofiamaggan) och följer er båda!

Hoppas på tur den här gången. Vinner aldrig såna här tävlingar!

Sofia

2014-05-30 @ 07:54:00
Postat av: Sara

Hej! Jag följer miniroom_se och @elvinochalva på instagram och har även tipsat om tävlingen på min instagram @sarasvaneland
Min mail är [email protected]..
..och här är min motivering.
Vår dotter Lykke föddes för åtta dagar sedan och självklart skulle jag ge den till henne om jag vann, hennes första docka ♡

Åh, va fin...
...denna "Lille kanin"...

...till min kära Lykke jag skulle vilja ge, hennes ögon skulle tindra så om hon denna fick se.

Kaninen skulle hon ta med sig vart hon än gick, ifall min lilla Lykke denna fick...

...denna söta så mjuk, kanske krama den när hon var lite sjuk...

...pussa och hoppa när hon var glad,
och då och då mata med choklad...

...en trygg vän att hålla i hand,
när man då och då är ledsen ibland.

2014-05-30 @ 17:21:12
URL: http://livetmedlykke.vimedbarn.se
Postat av: Mormor Mia

Jag skulle vilja ge dockan till mitt lilla barnbarn Linnea som är två månader. Den lilla dockan är så söt och liknar Linnea när hon sover!

2014-05-30 @ 18:04:30
Postat av: Linda, mamma till majken och arvid

Vilken tur att jag såg din tävling nu ;)
Jag skulle vilja ge till min dotter Majken, 4 år. Hon betyder allt för mig, jag har haft det lite tufft nu & hon har alltid tröstat sin mamma så gott hon kan. Tyvärr har jag inte varit roligt & tycker så synd om henne :( nu hoppas jag på lite tur att jag kan ge denna kanin till henne, en lyckakanin.

Jag följer både din & minrooms på Instagram. Jag heter Lindiz1012 där. Även länkat din tävling i min blogg: http://mammatillmajkenocharvid.blogg.se/2014/may/tavla-om-en-lille-kanin-kanindocka-i-samarbete-med-miniroomse.html

Nu hoppas jag på tur & hoppas min dag blir bättre snart ;)

2014-05-31 @ 20:08:45
URL: http://mammatillmajkenocharvid.blogg.se
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vilken söt liten kanin. Jag skulle vilja vinna denna till min lilla 2 åring, Hon älskar att ha dockor av alla de olika slag och tar hand om dem, bär på dem. Ja ibland ska de också sitta fastspända i bilen och åka med oss vart vi än går. Det vore därför roligt att få ge henne denna undert söta kanindocka. Hon skulle falla pladask för den.

2014-05-31 @ 21:45:05
URL: http://lottizdays.se
Postat av: Lina

Skulle vilja ge denna till min underbara dotter Lowa 1,5 år. Hon verkligen älskar sina dockor, leker och lagar mat till dem 😄 Hon hade blivit otroligt glad om hon vann en sådan är söt liten kanindocka, en samling i familjen ☺️🐰 Sedan har vi dessutom varit med i tävling efter tävling men har aldrig turen med oss att vinna! Så hade varit otroligt kul om vi har turen med oss denna gång och vinner något som jag vet kommer bli så uppskattat!
Har delat tävlingen på instagram, följer elinochalva och miniroom_se på instagram! Heter LinaLajna på instagram! Håller mina tummar och tår ✊👍

2014-05-31 @ 22:00:44
Postat av: Maria

Jag skulle ge den till min älskade dotter Lovis! Den är underbart söt, precis som hon. Jag hoppas hon kan känna sig trygg med en sån fin docka i sin närhet. Jag heter pryllan_swanson på instagram. Hoppas ni väljer mig!

2014-05-31 @ 22:15:03
Postat av: Emelie

Jag blev helt till mig när jag såg denna tävling, äntligen ;) Om jag skulle vinna dockan skulle jag ge den till min dotter Edda. Jag frågade precis Edda om hon skulle vilja ha en sån här kanindocka och hon sa direkt "Ja, det vill jag. Det ser nästan ut som en prinsesskanin."

Jag heter emeliewe på instagram och följer såklart dig (sen innan) och följer nu även miniroom.se

2014-06-01 @ 08:54:47
Postat av: Patricia

Jag vill ge den till min dotter på 2 1/2 år. Hon älskar gosedjur och dockor. Hennes favorit just nu är en kanin som är nästan lika stor som henne själv. Överallt ska kaninen med. Jag tror att hon skulle älska denna, förhoppningsvis kunde det bli hennes nya favorit som blir lite lättare att släpa med överallt 😉😊 om man bara kunde bifoga alla bilder på hennes roliga påhitt med gosedjur...
Jag har följt både dig och miniroom ett tag och jag har fått så mycket inspiration och glädje av er!

2014-06-01 @ 12:29:05
Postat av: Jeanette

Den här skulle min lilla Irma bli såå glad för. Hon som älskar kaniner och dockor, här i den bästa och finaste kombon. Hennes storasyster har så mycket fina saker som hon gärna delar med sig av till lillasyster men om den här låg i ett paket på hennes 2års dag tror jag hon skulle bli glad och stolt, att det var hennes och bara hennes.
Följer er båda på instagram, tipsar också om denna tävling. Sprider så gärna eran inspiration!
heter jeanettekall på instagram

2014-06-01 @ 21:17:32
Postat av: Malin Gustafsson

Vilken underbar tävling!
Jag är gärna med. :)

Har länge letat efter denna söta kanindockan
och skulle gärna vilja ge den i present när
jag ska bli moster för första gången till en
liten kille eller tjej. Ska fixa en babyshower
och då hade de varit en perfekt gåva att ge. :)
Hoppas på tur.

Gillar miniroom och dej på Instagram som frozenvanilla_


Jag har tipsat om tävlingen här: http://frozenvanilla.blogg.se/2014/may/tavlar-miniroom.html

2014-06-01 @ 22:18:30
URL: http://frozenvanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0