Småfolk Giveaway!!

Publicerat: 2014-05-08 Kl: 21:20:00 | I kategori: Tävlingar |





För ett tag sedan fick jag i samarbete med Småfolk äran att testa en hel del plagg från deras nya sommarkollektion, och jag har också fått en del plagg som jag lottar ut till er i några giveaways! Jag har redan haft två giveaways på Instagram och nu är det dags för bloggen!

Småfolk är mitt absoluta favoritmärke när det kommer till barnkläder, jag köper nästan bara kläder därifrån och blev så glad när jag fick testa så mycket fina plagg från dem! Småfolk är ett danskt märke som kommer med fyra kollektioner per år, kläderna för tankarna till 70-talet med sina härliga retromönster och är designade för att vara hållbara och bekväma. De är även Öko-tex-märkta vilket man kan läsa mer om på deras hemsida. Personligen gillar jag dem så mycket på grund av sina underbara lekfulla mönster samt själva passformen och kvaliten som jag tycker är så bra!

I den här utlottningen så kommer jag att lotta ut två stycken set med kläder, så det blir alltså två vinnare som vinner ett set vardera!




Set nummer ett består av tre plagg. En stickad kofta i storlek 98/104, en solhatt i storlek M samt ett par trekvartsleggins i storlek 110/116.



Set nummer två består av tre plagg.  Ett linne i storlek 98/104, ett par mjuka shorts i storlek 98/104 och en t-shirt i storlek 110/116.



För att vara med och ha chansen att vinna ett av seten gör såhär:


* Obligatoriskt. För en vinstchans/lott - lämna en kommentar i detta blogginlägg där du skriver vilket set du helst vill vinna och vem du skulle vilja ge det till om du vann. Lämna även dina kontaktuppgifter som namn och mailadress. Skriv även i kommentaren om (och isåfall vad) du väljer att göra något i punkterna nedan och hur många vinstchanser du då får!


Frivilligt, du får en extra vinstchans/lott för varje punkt nedan:

 
* Följ Småfolk på Instagram, de heter @s_m_a_f_o_l_k

* Länka till tävlingen på din blogg eller på facebook eller tipsa om tävlingen på Instagram. Låna då någon av bilderna ovan, och tagga mig @elinochalva ifall du tipsar på instagram så att jag ser att du tipsat. Om du tipsar i din blogg eller facebook så länka till ditt blogginlägg eller skriv vad du heter på facebook i din tävlingskommentar.



Man kan vara med i utlottningen fram till söndag den 18 maj klockan 23.00, Lycka till!



Kommentarer
Postat av: Emma

Skulle gärna vilja vinna det "flickiga" kläderna. Skulle sitta som ett smäck på min lilla tös. Vad passar väl bättre med äppletryck på kläderna till en tjej som fullkomligt älskar äpplen..!?;)
Två vinst chanser har man.

2014-05-08 @ 21:33:28
Postat av: Sandra

Skulle vilja vinna det blåa setet till min lilla Sixten-blixt :) <3 (två vinstchanser)

2014-05-08 @ 21:34:53
Postat av: Anna

Jag väljer set nr 1.
Detta år kommer många av mina kompisar att få barn. Jag vill ge bort detta som en present till den av mina vänner som får en flicka. Så antingen vän 1 juni/vän 2 augusti/ vän 3 september.
Får alla pojkar så behåller jag dom finfina kläderna själv o ger dem till min dotter som för tillfället är 10 månader 😄
(1 vinstchans)

2014-05-08 @ 21:36:46
Postat av: Lina Eckerström

Åh jag är självklart med o håller tummarna på klädpaket nr 1 till min äldsta dotter. Hon växer värre än ogräs och helt plötsligt är alla hennes kläder på väg att bli för små. Jag som brukar bara bra på att bunkra upp med nästa storlek har helt missat det denna gången. Så hoppas på lite fina kläder att börja med.

Följer på instagram -linaeckerstrom

Ha en fin kväll!

2014-05-08 @ 21:42:27
Postat av: Jessica

Om jag har turen att vinna så vill jag helst vinna set nr 2. Det skulle passa perfekt till mina två busungar.
Följer Småfolk på Instagram (två vinstchanser)

2014-05-08 @ 21:42:30
Postat av: AC

Jag skulle välja set 2 om jag vann. Då skulle min systers barn få det setet :) vi är tvillingar och har fått barn med 3 mån mellanrum. Vi umgås mkt oxh det vore kul att ge lilla Alva detta :)
Jag följer småfolk på instagram samt har tipsat om tävlingen på instagram!!!

2014-05-08 @ 21:43:34
Postat av: Linn Jakus

Jag vill vinna set nummer ett till vår dotter som passar utmärkt i dessa färger och mönstrade kläder från Småfolk.

Jag har delat på Instagram & Facebook samt att jag redan gillar Småfolk på Instagram

2014-05-08 @ 21:49:45
Postat av: Sofia

Jag vill gärna tävla om set 1! :) Min lilla Nova (två år och 3 månader) skulle bli så glad över ett klädpaket att växa i ^.^ (ja faktiskt, hon gillar kläder, och paket ;)) Nu tänker jag inte skriva mer utan bara hålla tummarna! /gulbagge @ instagram

2014-05-08 @ 21:49:55
Postat av: Caroline, nybliven tvåbarnsmamma

Tre vinstchanser, carolinetheresia på instagram.

Tycker det är på tiden att deras underbara kläder flyttar in i barnens garderober. Hade gärna ägt båda setten men eftersom set nr 2 blir perfekt nu i sommar åt sonen och att han behöver påfyllning i garderoben så vill jag helst vinna det.

Håller tummarna! :)

2014-05-08 @ 21:50:29
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/caroline/
Postat av: Karoline Miller

Hej!
Aaaa min pojke fullkomligt älskar tigrar, denna skulle bli en favvo för honom till sommaren. Och hans mamma tycker oxå detta är väldigt fina kläder!!!
Jag har två vinst chanser om jag fattat rätt;)

2014-05-08 @ 21:53:03
Postat av: Marie Augustsson

Jag skulle vilja vinna set nummer 2 till min busiga son Malte. Jag har aldrig haft märket tidigare till honom så det skulle vara otroligt roligt att få ta del av deras kläder. Håller tummarna! Länkar på instagram och delar tävlingen!

2014-05-08 @ 21:53:53
Postat av: Sara

Om jag skulle få turen att vinna så satsar jag på set nr 1. Jag vill vinna till min dotter som nu är ett år, skulle vara otroligt roligt att få lägga dessa fina kläder i lådan med kommande storlekar. Vilken lycka att få plocka fram fina småfolk när tiden är inne :).
Följer småfolk så 2 vinstchanser.

2014-05-08 @ 21:57:25
Postat av: Jeanette

Jag är med och tävlar om set nummer ett till min dotter. Min dotter (3 år i juli) hade blivit överlycklig över lite lekfulla mönster på sina kläder då jag helst klär henne i klassiskt romantiska plagg😆 Jag gillar småfolk på instagram👌😊

Jeanette

2014-05-08 @ 21:58:38
Postat av: Johanna

Hej!
Jag skulle vilja vinna set nr 2 åt min flicka, för att hon mest ärver pojkkläder av sin storebror eller flickkläder av vänner. Därför skulle det vara roligt om hon fick riktigt "egna" kläder.
Jag följer småfolk på instagram och tänker dessutom tipsa om tävlingen där, så tre vinstchanser. johannabaeck heter jag på instagram.

2014-05-08 @ 22:01:11
Postat av: Linda Persson

Är gärna med och tävlar om set nummer 2 till min lille kille Melwin :) Jag gillar småfolk på instagram med så blir 2 lotter. Kram

2014-05-08 @ 22:03:30
Postat av: Matilda Pettersson

Åh, så fint! Önskar mig set nr 2 till min stora lilla kille. Jag har faktiskt inte ägt ett enda plagg från Småfolk trots att jag är tokig i barnkläder. Antar att detta märke helt enkelt inte riktigt har kommit i min väg :P Jag kommer ofta hem med gulliga små bebiskläder till lillebrorsan på fyra månader och det är den stora inte alltför glad över så nu vill jag överraska bara honom med nya, fina sommarkläder :)

Följer på insta (matatilda) och även delat där (så tre chanser till vinst?).

Kram Matilda

2014-05-08 @ 22:04:53
URL: http://www.matildasusanna.blogg.se
Postat av: Katja

Hoppas på vinst nr 2 till min dotter som just nu endast vill ha kortärmade tröjor och hon hade älskat tigertröjan!
Följer Småfolk på Instagram (2 vinstchanser)

Håller tummarna! :)

2014-05-08 @ 22:07:40
Postat av: Petronella Widmark

Jag skulle välja set nr 2 till grabbarna bus (mina söner) 😄
Följer på instagram petrowidmark

2014-05-08 @ 22:12:50
Postat av: Denise Eriksson

Jag skulle vilja set nummer 1 och ge det till min son i födelsedagspresent :)
Vi älskar småfolks äppelmotiv här hemma men har än så länge bara sånna plagg till bebis i magen.
Följer självklart de på instagram :)

2014-05-08 @ 22:18:31
Postat av: Sofia

Set 1 till min dotter Elsa. Hon fyller 1 år i augusti. Följer småfolk på insta och delar även.. Tack!!

2014-05-08 @ 22:20:15
Postat av: Josephine Wagnborg

Jag önskar att det översta settet (i lila och rosa) blev mitt, sååå fina kläder!!! Det skulle då bli min stor tjejs för stt sedan ärvas av lillasyster!! Hon råkade se bilden och vart genast sugen på äpple, så det blir mycket frukt i sommar om vi vinner :0)
Har tipsat på instagram (j0sen) och följer småfolk så det bli 3 chanser/lotter

2014-05-08 @ 22:26:38
Postat av: Madde

Jag vill gärna vinna ett av dessa två fina set! Vilket spelar ingen roll. Mina två pojkar Otis och Lave skulle få dela på det ifall jag vann:)
Jag följer på instagram!
Med vänlig hälsning, Maade

2014-05-08 @ 22:30:04
Postat av: Jenny

Här hemma är Småfolk en storfavorit! Set nr 2 hade passat perfek till min busige tigerunge till son! Följer på instagram och tipsar om tävlingen

2014-05-08 @ 22:32:57
Postat av: Helena Hassel

Jag skulle vilja vinna set 1 till min fina bustjej Klara.
Jag gillar nu småfolk på instagram och ökar förhoppningsvis chansen att vinna. 🌟

2014-05-08 @ 22:37:42
Postat av: Hannah

Superfina kläder! Skulle sitta perfektamento på mina barn. Vi vill ha! Håller tummar och tår 👍👍👟👟 för att vinna paket nr 2! Följer småfolk på instagram. (=2 chanser)

2014-05-08 @ 22:37:52
Postat av: Moa

Jag skulle gärna vinna set nr 2 och ge det till min son. Det kommer passa perfekt när han har växt till sig lite :)
Jag följer småfolk på instagram!

2014-05-08 @ 22:39:35
Postat av: Rose-Marie

Favvomärket är helt klart Småfolk, pga snygga,färgglada mönster och bra kvalité som håller till en hel syskonskara . Om jag vinner vill jag ge min dotter setet i strl 98/104-

2014-05-08 @ 22:39:49
URL: http://HTTP://www.retrobloom.blogspot.com
Postat av: Josefine

Jag skulle vilja vinna paket 1, och ge det till min dotter! Hon ÄLSKAR kläder, det är det bästa hon vet!
Jag skulle inte bli ledsen heller för jag tycker om barnkläder jag med, å Småfolk har fantastiskt fina kläder!
Jag följer småfolk på instagram så jag har två vinstchanser!

2014-05-08 @ 23:31:50
Postat av: Tanja

Åh, jag bara älskar Småfolks kläder. Och det gör min son också! Skulle himla supergärna vilja vinna set nr 2 till honom. Skulle göra oss superglada <3 Jag följer Småfolk på instagram och gillar dem även på Facebook.

2014-05-09 @ 01:37:01
Postat av: Lisa Andersson

Om jag har turen att vinna skulle jag bli jätteglad för set nr 1. Det skulle mina 3 töser få dela på. Jag följer Småfolk på Instagram.

2014-05-09 @ 06:00:28
Postat av: Nina Anderson

Jag skulle gärna vilja vinna set nr 2 till min fantastiska lilla son som snart blir storebror. :)
Jag följer numera småfolk på instagram.
(2 vinstchanser).

2014-05-09 @ 06:58:21
Postat av: Rebecca Andersson

Hej Elin!
Jag har sedan länge läst din blogg och följt dig på instagram. Du och dina otroligt söta barn sprider sån glädje!

Och det är mycket tack vare dig att småfolk har blivit en stor favorit hemma hos oss också! :) Jag skulle vilja vinna set nr1 till mina tjejer. Min stora på snart 3 år skulle älska de nya fina sommarkläderna. Och vad värmer hjärtat mer än en lycklig unge? Ingenting faktiskt. Perfekta kläder för lillasyster att ärva också!

Tack för en härlig blogg och insta med massor av inspiration! Har återgett tävlingen på min insta; Rerrebecca och följer sedan tidigare småfolk.
Ì
Ha en trevlig helg! Kram /Rebecca

2014-05-09 @ 07:31:48
Postat av: Karin

Jag vill gärna vinna set nr 1. Mitt barn skulle få kläderna för hen har en snål morsa och köper mest begagnat. Så det vore kul gör hen att få något nytt för omväxlingsskull. :)

2014-05-09 @ 07:34:21
URL: http://dixiedynamite.blogg.se
Postat av: Ida Klausner

Vilka underbara kläder!
Jag vill gärna vinna det första setet till min dotter på 1½år :)
Jag följer småfolk på instagram (2 vinstchanser).

2014-05-09 @ 07:42:06
URL: http://idaklausner.blogg.se
Postat av: Annika

Jag skulle välja det lila setet till min lila-och-gult-älskande snart 4-åring. Jag följer på Insta och har tipsat om tävlingen!

2014-05-09 @ 09:03:56
Postat av: Martina

Wow jag bara måste vara med. Om jag vinner önskar jag set nr två (det blå/gula) det skulle vara perfekt att fylla på vår lilla/stora spralliga och växande killes sommargarderob med. Älskar färgglada kläder med glada mönster. Tycker det är svårt att hitta kläder utan stora tryck nu för tiden. Allt ska vara så tufft! Småfolks kläder är tuffa men på ett "barnsligt" vis.

Jag gillar småfolk på instagram och länkar även där till din tävling.

Trevlig helg!

2014-05-09 @ 09:15:15
URL: http://martinaballerinas.blogspot.com
Postat av: LINDA HANSSON

Jag vill vara med å tävla! Skulle jag ha turen att vinna så vill jag ha set nr två!

2014-05-09 @ 10:03:22
Postat av: Elin - Livat på torpet

Åhh set nummer 2 vill jag vinna!
Det skulle Tore få. Han som lillebror får ju ärva det mesta. Så lite nya sommarkläder i garderoben önskar han sig såklart. Att han älskar tigrar är bara ett stort plus i kanten (och att mamma tycker att han med sina fina, röda lockar klär väldans bra i blått) <3

Jag gillar småfolk redan på instagram (elinteg)
Och jag delar offentligt på min facebook (Elin tegström)

Hoppas nu på tur!!

2014-05-09 @ 10:16:44
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Erica

Hej!
Jag är med och tävlar om set nr 1. Jag absolut älskar småfolk, både deras fantastiska mönster men också kvalitén. Så mjukt!
Setet skulle jag ge till min dotter. Hon börjar förskolan i höst samt ska bli storasyster nästa år, så det är stora förändringar för henne. Hon förtjänar att få känna sig lite "bortskämd".

Jag har tre lotter, följer småfolk på instagram samt tipsat om tävlingen på bloggen.
Håller tummarna!

2014-05-09 @ 11:00:27
URL: http://minbebis.com/blogg/lyckan/tavling-3/
Postat av: Marlene

Tävlar om set nr 1, det lila. Småfolk har så härliga kläder! Setet var fint ihopsatt och jag skulle ge det till min dotter Elsa.

Följer småfolk på insta och har delat på insta. 2macfors

2014-05-09 @ 12:13:18
Postat av: Malin

Är gärna med och tävlar om set nr 1 - hade passat perfekt som 1-årspresent till vår dotter som fyller i början på juni! <3
Länkar i bloggen och gillar på instagram!

2014-05-09 @ 13:01:57
URL: http://minbebis.com/blogg/smulansmor
Postat av: Annica Dymling

Åh jag är självklart med tävlar. Jag skulle vilja vinna klädpaket nr 1 till min 3:åriga dotter Elora. Så fin kofta å mysiga byxor :skulle passa på henne.
Jag följer dig och dina uppdateringar på insta. Så kul att få inspiration av dig!
Hälsningar FruDymling på instagram

2014-05-09 @ 13:06:43
Postat av: Jullan

Yey! Jag vill vara med och tävla om set nr 1. Alla kläder från Småfolk är ju så gör fina och härliga i kvalitén. Nyfrälst tack vare dig! <3
Jag sprider vidare på fejjan (Julia Vetterberg Wildsjö) och naturligtvis på bloggen. :)
http://wildlake.blogg.se/?tmp=847748

2014-05-09 @ 13:16:01
URL: http://www.wildlake.blogg.se
Postat av: Rebecca Falck

Är gärna med och tävla. Om jag har tur att vinna skulle jag vilja ha set nr 1 som min dotter Alva skulle få'! Följer småfolk på instagram!

2014-05-09 @ 13:31:45
Postat av: Elin

Jag tävlar om set nr 2. Skulle vilja ge det till min underbara gudson Edvin! Jag följer dig på insta och ska omedelbums börja följa småfolk :)
2 vinstchanser!

2014-05-09 @ 14:09:04
Postat av: Linda

Superfina kläder! Vill ge set nr 2 till min tokiga busiga underbara son Ilon! Följer dig och småfolk på instagram! Hoppas hoppas kram Linda

2014-05-09 @ 20:19:35
Postat av: Jessica Mellqvist

Är med och tävlar såklart. Vill gärna vinna flick-paketet. Följer småfolk på insta och tipsar på fb, heter jessica Mellqvist där.
Hoppas på tur!

2014-05-09 @ 20:45:42
Postat av: Maria

Hej! Jag vill vara med och tävla om ser nr 1. Kläderna skulle få pryda min dotter. Tycker att dina tjejer alltid har sååå söta kläder. Gillar småfolk på insta.

2014-05-10 @ 14:48:41
Postat av: Katarina

Vill sååå gärna vinna set 2 till vår underbara Sixtenblixten, vårt andra charmtroll:). Du vet ju vad jag heter på fejan;).

Länkar till tävlingen via fejan för extra vinstchans! Kram!

2014-05-10 @ 20:52:00
Postat av: Nathalie

Vill jättegärna vinna set nr 1 till min Chloe :)
Gillar småfolk på insta, så två vinstchanser.

2014-05-11 @ 21:49:41
Postat av: Maria

Självklart är jag med och tävlar, tokhåller tummarna att jag har turen med mig att vinna set nr 2 till min stora pojk, han skulle bli så sjukt fin i dom kläderna och linnet och shortsen skulle passa perfekt nu till midsommar.. =)

*kram*

2014-05-12 @ 22:29:43
URL: http://marialicious.bloggagratis.se
Postat av: Alexandra Nilsson

Tävlar om set nr 1! Min flicka på 1.5 år! Gillar småfolk på instagram

2014-05-13 @ 08:30:02
Postat av: Sanna

Jag är gärna med och tävlar om set nr 1 till mitt gudbarn Lexie. Hon skulle bli super söt i dessa fina plagg.

Kram Sanna

2014-05-13 @ 11:43:17
URL: http://mammasvardag.se
Postat av: Rene

Jag håller tummarna för att jag vinner set nr 2. De skulle användas av mina twins. Hade passat perfekt då vi flyttar utomlands till hösten och behöver bunkra sommarkläder i oändligheten då garderoben i nuläget bara består av ullunderställ och tjocka fleecetröjor:)

2014-05-13 @ 21:41:33
Postat av: Lina

Om jag vinner vill jag ha set nr 2. Skulle ge det till min son Elliot som fyller 2 år i början av Juni och är helt insnöad på allt med djur på :) Följer småfolk på instagram.

2014-05-14 @ 22:23:42
Postat av: johanna-fröken svår och det ljuva livet

Jag är gärna med och tävlar om nya fina kläder till min treåring som tagit ett växtskutt! Jag tror min tjej som gillar blått helst skulle vinna set nr två om hon fick välja, fast för min del spelar det mindre roll :-)
Följer småfolk på instagram och har tipsat där.

Postat av: Rebecca

Jag är gärna med och jag skulle vilja vinna set nummer 2, det som går i blått och det skulle min yngsta sån få då han behöver mer sommarkläder. <3

Jag gillar på instagram (frutrollmor)

Håller tummarna! :)

2014-05-15 @ 23:50:39
URL: http://frutrollmor.blogspot.se
Postat av: Lillan & Jag

Är gärna med och tävlar om set nr: 1, våran lilla tjej skulle bli så fin i det :) följer redan småfolk och dig på instagram så har delat bilden där :) LillanochJag heter jag där.

2014-05-16 @ 09:30:57
URL: http://malinjennywestman.blogg.se
Postat av: Fiffig

Åh vad fina saker! Jag önskar mig i första hand det första setet. Om jag vinner ska min lilla dotter Hilma få det. Kommer passa perfekt till sommaren.

Jag gillar och delar även på Instagram, så tre vinstchanser.

Hoppas, hoppas!!

2014-05-16 @ 09:36:44
URL: http://fiffig.bloggo.nu
Postat av: Maria Sundell

Skulle gärna vinna set 1 till min lilla tjej Alicia. Hon är bara tre veckor gammal men mamman har redan fått upp ögonen för alla fina barnkläder som finns. 😉 följer dig på Instagram och det har gjort att jag också upptäckt Småfolk (du är en stor inspirationskälla då vi planerar barnrummet). 👍 Följer även Småfolk och har delat men har låst profil.

Håller tummarna!

2014-05-16 @ 09:47:11
Postat av: eva

Jag hade gärna vunnit det blå setet till vår Nils som är 7 månader. Kram på dig och trevlig helg!!

2014-05-16 @ 09:48:42
Postat av: Malin Hellsten

Jag önskar att vinna set nr 1, då min tvååriga flicka växer så att det knakar just nu :-)

Jag följer redan sedan innan Småfolk på instagram och kommer nu dela en av bilderna i mitt flöde där och tagga dig!

Trevlig helg (och håller mina tummar)!!
Malin Hellsten

2014-05-16 @ 10:30:13
Postat av: Camilla Bengtsson

Jag skulle gärna vilja vinna set nr 1 till min dotter Luna :) Det hade blivit hennes första plagg av småfolk :) hade ju varit helt underbart ;)
Jag följer småfolk på instagram, Camilla_bengt

Ha de gott! :)

2014-05-16 @ 10:56:38
Postat av: Emma Boström

Jag vill gärna vinna set nr.1 till min Leo. Han behöver en kofta :) jag följer Småfolk på instagram och delar tävlingen.(emmajbostrom heter jag) Hoppas åå lite tur :) /emma o leo

2014-05-17 @ 07:46:02
Postat av: Bea

Tävlar om set nr. 1
Vinner jag det får kläderna flytta hem till min systerdotter till en början. När hon vuxit ur det passar det nog min flicka, så då får det gärna flytta hem till oss :)

Jag följer småfolk på instagram.

F

2014-05-18 @ 12:24:26
Postat av: Karin hedborg

Jag är med och tävlar och får jag välja så tar jag helst set nr 2. Jag har bloggat om tävlingen (http://shoppingmamma.blogg.se/2014/may/tavlar-om-ett-smafolkset-hos-elinochalva.html) och följer småfolk på instagram. Totalt alltså tre vinstchanser.

2014-05-18 @ 14:40:29
URL: http://shoppingmamma.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag vill vinna set två! Och det till min prickiga korv till son. Är på hans första solsemester och förutom en kass mage reagerar han på solkrämen. Och hur håller man en 20-månaders i skuggan liksom?

Deltar med två lotter - följet Småfolk på Instagram.

2014-05-18 @ 21:56:51
URL: http://hannet.blogg.se
Postat av: Elin

Skulle mer än gärna vinna set 1 till vår dotter som fyller tre år nu på torsdag! Hon älskar färgen lila och vill ha varenda sak/klädesplagg/frukt/leksak i den färgen 😉 är säker på att hon (och jag) skulle bli väldigt glad för dessa kläder!
följer småfolk på instagram, så två vinstchanser

//Elin

2014-05-18 @ 22:06:35
Postat av: Lina Jacobsson

Set 2! De skulle min virvelvind älska! :-) jag tar två lotter! Följer småfolk på insta! :-)

2014-05-18 @ 22:11:48
Postat av: Elin

Är med och tävlar och håller tummarna för att det ska bli min tur någon gång!!!:) skulle så gärna vilja ha set nr 1 till min dotter Natalia som snart fyller ett år <3

Två lotter då jag givetvis följer småfolk på instagram, deras kläder är ju fantastiska!!!

2014-05-18 @ 22:17:33
URL: http://nataliasmamma.vimedbarn.se
Postat av: Sandra - mamma till Molly & Milla

Ååå, det här hoppas jag få vinna åt barnen :) Jag hoppas få vinna paket nummer 2. Molly skulle passa så bra i Tigertröjan. Hon är trots allt Tiger i det Kinesiska tecknet (som våra stjärntecken typ). Plus att hon växt ur nästintill alla tröjor från förra sommaren så nu hoppas jag få vinna nytt till hennes garderob. En passande 4-årspresent också! :) Linnet och shortsen kommer säkert passa också!

2014-05-18 @ 22:31:45
URL: http://surrovich.blogg.se
Postat av: Emmeli Ögren

Skulle jag vinna skulle jag välja nr 1:) Vill vinna detta till vår dotter Nova samt för att få testa Småfolks kläder då vi aldrig har ägt några kläder från dem. Förhoppningsvis blir vi så nöjda att vi börjar handla detta märke:D

2014-05-18 @ 22:32:22
Postat av: Sandra - mamma till Molly & Milla

Glömde säga att jag tar 3 lotter! (Kommenterat, gillar på Insta samt delat där!)

2014-05-18 @ 22:32:38
Postat av: Desirée Andersson

Åh jag håller tummarna för set 1 till min 2-åriga dotter. Hon skulle behöva lite underbar färg till garderoben.
Gillar småfolk på Instagram och delar foto till tävlingen där. :)
Blir det 2 eller 3 lotter då tro.

2014-05-18 @ 22:33:04
Postat av: kim

Hoppar in i sista minuten från ett dåligt nät på Cypern! Hoppas på set nummer två till min fina son Ossian. Vi är på semester nu och det känns som att alla hans kläder är för små! Han behöver nya fina sommarkläder så den här tävlingen känns perfekt på alla vis!

Gillar på instagram som kimsalabim8

Natti!

2014-05-18 @ 22:47:47
Postat av: Dagmar

Jag vill vinna set 2 till min son. Superfina kläder!

Gillar småfolk på instagram och har tipsat om tävlingen där. Mao har jag tre lotter :-)


2014-05-18 @ 22:49:07
Postat av: Camilla Bengtsson

Åh, set nr 1 hade jag gärna vunnit till min dotter Luna! Det hade blivit hennes första plagg i Småfolk! :) Tycker deras kläder är så fina! :)

Jag följer Småfolk på instagram camilla_bengt och jag kommer även tipsa om tävligen på instagram! :)


2014-05-18 @ 22:51:47
Postat av: Melissa bergendorff

Åh önskar vinna set
Nr ETT som jag kommer ge till min
Prinsessa Vanessa! Vad kan bli bättre än perfekta kläder på ett perfekt barn!? ;)
Följer såklart på instagtam och delar på fb & insta!
Tack och håller alla tummar och tår 🙏

2014-05-19 @ 00:46:16
Postat av: Jenny

Jag vill vinna set nr.2 till min älskade lilla Teo.
Älskar småfolk-kläderna.
Följer dig och småfolk på instagram. Jennywetterlind.
(Vinstchans 1)

2014-05-19 @ 06:30:30
Postat av: Emma

Hej. Set nr 2 är ju bedårande. Att få ge det sättet till min tvillingsysters dotter Elsa som jag dessutom är gudmor till skulle ju vara en höjdare.
Jag följer småfolk på instagram.

2014-05-19 @ 07:28:02
Postat av: Frida

Set Ett önskar jag vinna,
och ge det till en fantastisk kvinna.
Hon har nyligen fått en liten sessa,
så jag önskar henne denna överraskningen messa :)

2014-05-19 @ 13:44:31
Postat av: Anne Skoogh

Åh vinner hemskt gärna det blågula setet! Precis rätt storlekar för mina stjärnor till ungar! :-) följer småfolk på insta!!

2014-05-19 @ 19:22:52
URL: http://annesfood.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0