Tävla om en valfri produkt från Mooncake!

Publicerat: 2014-07-06 Kl: 22:30:19 | I kategori: Tävlingar |


 



Nu är det dags för en ny rolig utlottning i bloggen, och den här gången i samarbete med finska Mooncake som tillverkar snygga prints och kuddar! Man kan även se en del av produkterna till salu på Nordic design collective, och priset i denna utlottning är en valfri produkt som vinnaren väljer.


 
 
Gör så här för att vara med att tävla, enkla regler och alla kan vara med!
 
 
* Besök Mooncakes hemsida och välj ut den produkt du helst vill vinna och motivera varför!
 

* Frivilligt, du får en extra vinstchans/lott för varje punkt nedan:


* Gilla Mooncake på facebook, det gör du här!
 
* Tipsa om tävlingen på din blogg, facebook eller instagram.



Lämna sen en kommentar i detta inlägg där du svarar på frågan om vilken produkt du helst vill vinna och varför. Skriv även om du väljer att göra någon av de frivilliga punkterna, och vad du heter på instagram/facebook eller länk till ditt blogginlägg beroende på vad du väljer att göra. Glöm inte att lämna dina kontaktuppgifter som namn och mailadress så att vi kan kontakta vinnaren!


Tävlingen pågår tom onsdag den 16 juli kl 24.00 , vinnaren dras av mig och presenteras här i bloggen någon dag efter avslutad tävling,
 
 Lycka till!




Kommentarer
Postat av: Frida

Hejsan!

Jag har gillat på FB och om jag skulle ha turen att vinna så skulle jag vilja ha tavlan med kaninerna. Jag har en väninna som föder upp kaniner och jag vet att hon skulle älska denna tavlan så den skulle jag ge till henne :)

Passar på att önska dig en toppensommar!
Hälsningar Frida

2014-07-07 @ 10:46:16
Postat av: Camilla

Jag gillar Mooncake på facebook och har delat vidare tävlingen på facebook! Om jag vann skulle jag välja ugglekudden! Min dotter som älskar ugglor skulle få den!
Trevlig sommar!
/Camilla

2014-07-07 @ 15:12:32
Postat av: Margona Strömberg

Åååå klart jag vill tävla :) Drömvinsten...såklart den stora fina Ugglekudden!!! Hoppas hoppas!!

2 extralotter:
-Har gillat på facebook
-Tipsat på bloggen http://norrlandkarlekinredning.blogspot.se/2014/07/tavling.html

Mvh Maggi

2014-07-08 @ 00:42:00
URL: http://norrlandkarlekinredning.blogspot.se/
Postat av: Matilda

Hej! Är gärna med och önskar mig en cool björn-kudde i vitt :)

Den skulle passa bra i stora sonens kuddhörna. Älskar printet!

Gillar på fb (Matilda Pettersson).

Kram Matilda

2014-07-08 @ 11:12:21
URL: http://www.matildasusanna.blogg.se
Postat av: Jenny

Åh fin tävlingsbild Elin! (som vanligt är allt så fint på din blogg!)

2014-07-08 @ 14:41:02
URL: http://miniroom.se
Postat av: Eva Gustafsson

Jag vill gärna vinna http://www.nordicdesigncollective.com/se/designer/mooncake/faret-illustration.html såå häftigt får. Har precis renoverat här hemma så denna hade suttit perfekt på väggen i vardagsrummet. hoppas hoppas.
gillar och delat på fb

2014-07-08 @ 21:30:52
Postat av: Caroline, ung tvåbarnsmamma!

Jag är gärna med! Gillar Mooncake på facebook och skulle så gärna vinna ugglekudden i svart/vitt. I och med att jag inte har så hög föräldrapenning läggs pengarna bara på allt som måste köpas, det vill säga ingen inredning. Så denna kudde skulle gärna få liva upp det lite här hemma! :)

2014-07-08 @ 22:12:01
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/caroline/
Postat av: Sanna

Jag är gärna med och tävlar, och skulle väldigt gärna vilja vinna den söta bambi kudden i vitt till min dotters rum. Den skulle passa perfekt där inne ibland alla gosedjur och kuddar.

Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Delat tävlingen offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna

2014-07-09 @ 23:57:25
URL: http://mammasvardag.se
Postat av: Jessica Olofsson

Skulle vilja vinna printet med älg till min pappa han är jägare och den skulle passa utmärkt på hans timmer vägg. Han är en sån som kommer och bogserar sin dotter 3 mil och inte vill ha något för besväret så den skulle bli mitt tack.

Har gillat och delat som Jessica Olofsson på Facebook

2014-07-10 @ 00:33:56
URL: http://blogg.loppi.se/livetmedentom
Postat av: Angelica

ÅÅh klart jag är med, blev helt kär i alla produkterna så det blev svårt att välja en ;)

Men denna fastnade jag mest för
-Postern BAMBI- ILLUSTRATION

Denna står just nu för mig själv, jag kommer nu att få stå på egna vingliga ben i samband med en separation och denna tavla står (för mig) för att alla kan om man bara vill <3

Gillar på facebook /Angelica Broman

Delar även tävlinginlägget på fb under samma namn

Kraaaaaaam

Postat av: Tanja

Skulle så gärna vilja vinna den fina tavlan med kaninerna till min son. De är hans favoritdjur, han skulle bli så himla glad! Vi har nyligen flyttat pga av en separation och hans nya rum behöver verkligen piggas upp. Jag gillar såklart på fb!

2014-07-15 @ 10:36:42
Postat av: Helena i Uppsala

Ugglekudde till mamma som är inne i dimmorna. Annars säger hon inte mycket men hon kan prata länge med en hård porslinshund. Jag gav henne en mjukis-ren men den blev hon rädd för och kastade under sängen. Ugglan ser ut att ha snälla ögon!
= en vinstchans

2014-07-16 @ 15:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0