Sista dagen att tävla om en stockholmsweekend!

Publicerat: 2013-03-22 Kl: 08:36:00 | I kategori: Tävlingar |





Jag tänkte bara påminna om att det är sista dagen att tävla om en stockholmsweekend värde 4860 kr i samarbete med Castanea vandrarhem!

Vinsten består av en weekend i Stockholm för två personer till ett värde av 4860 kr. Det som ingår är boende i ett två-bäddsrum på Castanea vandrarhem i två nätter fredag-söndag (värde 780 kr per natt), resa tur och retur med tåg (max för 1000 kr per person) samt Stockholmskortet under den perioden. Med Stockholmskortet får man fritt inträde till mer än 80 attraktioner och museer, fria resor med lokaltrafiken, fri sightseeing och mycket mer. Tävlingen hittar ni i det här inlägget så kika gärna in och tävla! Det är Castanea som läser alla kommentarer och utser vinnaren.

Eftersom det är lite trist att blogga utan bilder så slänger jag in några mobilbilder från vår stockholmssemester i somras så vi besökte både Gröna lund, Junibacken och  Skansen. Vi har inte gjort några semesterplaner än för i sommar, men det vore kul att åka igen! Något slags tivoli vill jag besöka i allafall, Alva älskade verkligen att åka karusell ♥





Kommentarer
Postat av: Margona Strömberg

Halloj :) Visst kommitt inlägg framsom jag gjorde om vilka tavlor jag vill köpa??? Bara så jag vet :)

Mvh Maggi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0