Veckans instagram

Publicerat: 2012-10-15 Kl: 22:01:00 | I kategori: Instagram |


 



Vi kör på en till omgång veckan som gått via instagram, jag får nog fixa en kategori till det från och med nu! Det är ju så smidigt när man inte har tid att blogga, och den här veckan har jag haft fullt upp. För några dagar sedan blev det tydligen så kallt att Alva invigde sin vinterjacka, den är av märket Molo och kostar 1099 kr ny men jag fyndade den såklart på tradera och betalade 330 kr om jag inte minns fel. Love tradera ♥. Den är storlek 98, samma som jag köpt i vinteroverallen som vi ska ha som extraoverall. Som också kommer från Molo. Som jag också fyndade på tradera. Såklart.

Ett lejon har jag också ritat, jag har börjat lite smått på att rita om mitt djungelmotiv i Illustrator! Jag tror att denna kommer att bli en favorit när den är klar, den är väldigt detaljrik och färgglad men det gör också att det tar lite tid. Men om någon månad eller två ska den nog vara klar. När Alva såg den sa hon ordagrant "HAHA va ä dä där för bild mamma, va ä dä där för coolt lejon HAHA". Jag tror att det var positivt menat..



Jag har även hunnit ganska långt på motivet ovan, bara lite smådetaljer kvar. Annars har det varit det gamla vanliga i veckan, ni vet stressa på morgonen till förskolan, stressa till jobbet, stressa hem, stressa med vadskavilagatillmiddag. Fast det sista flyter på himla mycket bättre nu när vi börjat med Linas matkasse, min räddning här hemma haha.. Men lite kul hann vi med i helgen också, så himla god middag hos Tomas och Nina på lördagen och lekparkshäng och fika med Elin, Erik och Sune på söndagen! Jag jobbar ju egentligen tre helger i månaden men tar FL en så att jag bara jobbar varannan vilket är guld värt.




Kommentarer
Postat av: Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma

Fina bilder och du är grymt duktig på att rita så det blir spännande att få se djungelmotivet sen.
Var gärna med i min fototävling http://lottizdays.blogg.se/2012/october/fototavling-tavla-med-din-basta-hostbild.html

Svar: Tack snälla! Låter kul med en fototävling, jag ska se om det finns tid över att lyckas ta någon fin höstbild! Nu är det mest mobilen som hänger med men skulle vilja plocka fram systemkameran igen ;)
Elin

2012-10-15 @ 23:31:21
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Lina

Den jackan har min dotter med :) älskar den!! Betalade dock mer än 300 för den :P

2012-10-16 @ 11:58:01
URL: http://rocktroll.blogg.se
Postat av: Karin O

Fina glimtar

Hoppas ni får en härlig helg:)

2012-10-19 @ 07:45:03
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Em

Åh, jag måste få fråga! Motivet med molnen, regnet och de två små filurerna med paraply - när kommer det finnas till försäljning tror du? Det var bland det finaste jag sett!

Svar: Men tack snälla :) Jag har som mål att hinna klart inom en månad så att den finns att köpa innan jul! Jag kan inte garantera något eftersom det alltid tar längre tid än jag tror, men jag håller tummarna ;)
Elin

2012-11-06 @ 15:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0