Nya ljusslingor i datarummet!

Publicerat: 2012-11-21 Kl: 12:52:24 | I kategori: Hemma hos oss |






För någon vecka sedan skrev jag om den söta nattlampan som vi fått från fina webshopen Lilla tussilago, och här är en till sak som låg i paketet. En ljusslinga i vitt med lite spetsmönster i, det var väldigt svårt att fota hur fin den är i mörkret men det blir ett jättefint sken och mönster på väggen så den gillades starkt!

Jag har varit sugen på en ljusslinga till vardagsrummet, men sen när jag packade upp den så tyckte jag att den gjorde sig finast i datarummet istället och så fick det bli!






Det märks att jag varit hemma några dagar med tanke på att jag fått lite extra tid att blogga då Alva sovit. Men idag är sista dagen med vabb för den här gången, Alva är lika pigg som vanligt idag och man kan knappt tro att hon varit sjuk!




 

Kommentarer
Postat av: Augustifamiljen

Vill också ha en ljusslinga i vardagsrummet.. glömmer dock alltid bort att köpa eller beställa, så jag tackar för att du påminde mig. Nu är det jag som spanar efter slingor :)

2012-11-21 @ 13:48:59
URL: http://augustifamiljen.blogg.se
Postat av: Hanna W | BF 2013 ♥

vad fint det blev :}

2012-11-22 @ 08:09:14
URL: http://mammawild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0