Sista dagen att tävla om två tryck från elina studio!

Publicerat: 2012-12-06 Kl: 17:06:00 | I kategori: Elina Studio - Mitt företag |


 



Jag har inte visat alla inspirationsbilder än på mina motiv, så jag fortsätter med lite bilder på elefanterna på lina! Det första motiv som jag ritade i Illustrator faktiskt, och en av mina personliga favoriter. Som alla andra motiv så finns det i flera färger, gult, rosa och blått. Det finns två färger till på min försäljningssida också som är utgående, och det är Lila/rosa och Grön/blått. 





Nu i december känns det bara som att allt är så himla stressigt, det är som mest att göra på jobbet, jag har inte köpt så många julklappar och vi ska fira jul hemmas hos oss så det ska storstädas och fixas. Julgodis vill jag också hinna göra. Men jag hoppas att jag får tid över att sitta och rita några timmar här och där så att jag får börja på några nya motiv! Jag känner att jag måste göra klart de jag redan börjat på innan jag startat något nytt, annars kommer de påbörjade aldrig att bli klara.





Ikväll avslutas tävlingen om två valfria tryck från mitt företag Elina studio, så in och tävla här om ni inte gjort det redan! Perfekt juklapp om inte annat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0