Grytunderlägg till nya köket!

Publicerat: 2011-11-15 Kl: 20:55:00 | I kategori: Inredning |





Grytunderlägg med klöver från Johannab, finns hos Lilla tussilago



I paketet från Lilla tussilago som vi fick förra veckan var det inte bara några fina saker till Alva utan även till mamman i familjen! Jag kan inte med ord förklara hur mycket jag längtar till att få inreda vår nya lägenhet, det är det perfekta tillfället att få rensa bort lite gammalt och få börja om från början med att till exempel sätta upp tavlor och hyllor, jag ledsnar ganska fort och har velat byta ut en del här hemma. Det är konstigt hur man ändrar smak hela tiden för när till exempel stringhyllor blev poppis för några år tyckte jag inte att det är något för mig då det är något som suttit i äldre släktingars hem när man växte upp, men nu står en vit högst på önskelistan. Antingen en i Alvas rum för att ha hennes köksgrejer i, eller en i vårt kök ifall det får plats (Tomten, jag har varit väldigt snäll i år!!)


Köksluckorna och kaklet är vitt medans bänksivan är svart, och det här fina grytunderlägget från Johannab kommer att passa helt perfekt i vårt nya fräscha kök! För i nya köket kommer diskbänken alltid att vara skinande ren med fina inredningsdetaljer, aldrig någon disk, sopor eller högar med räkningar *host host*




Så fint att det får stå framme som prydnad!



Kommentarer
Postat av: andrea

Haha, vad jag kände igen mig i det där sista. Visst tänker man alltid att när man flyttar så ska inte bara utseendet på lägenheten förändras, utan plötsligt skulle man själv bli mindre slarvig och även få mer tid till att piffa och fixa, tyvärr blir det ju aldrig riktigt som man tänkt sig, i alla fall inte för mig :p Vi flyttade för en månad sen och det står fortfarande lådor och dräller i hörnen. Lillkillens rum är det enda som börjar bli färdigt, det här med att piffa, måla och tapetsera i alla rummen INNAN vi flyttade in fick vi aldrig riktigt tid med. Men jag har lovat mig själv att åtminstone lådorna ska vara uppackade innan december månad och sen får vi göra det bästa vi kan för att få det fint och mysigt lagom till jul. :)

2011-11-15 @ 21:25:44
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Johanna.B gör verkligen så fina saker! Vad har du för nåt spännande samarbete med Lilla Tussilago eftersom du får så mycket fint?!



Kram!

2011-11-15 @ 21:53:40
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Anonym

Sött!

2011-11-16 @ 02:57:41
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Carola

Hej Elin!



Jag kom in på din blogg av en slump och OJ vad jag är glad att den slumpen bara...drog in mig i din underbara vardag! :-)

Jag scrollade ner lite på första sidan och blev typ kär i dina bilder (ja tolka rätt haha)..dina gamla Pixiböcker fick mig att le, då jag själv hade typ 12 st av dem när jag var liten :-)

Sen dina teckningar, du e ju jätteduktig på att teckna alltså! jag satt mest o gapade haha.. Precis sådana bilder också som jag letat efter att kunna beställa någonstans till min dotters vägg i hennes rum.

Får man beställa EN av dig? big smile

Ja, din blogg kommer defenitivt att hamna i min bloggmapp i Iphonen, för denna lär jag följa :-)



Ha en fin dag och kika in på min om du vill..Alltid kul att ha ett ansikte av den som skriver kanske (tycker jag i alla fall) :-)



//Carola



www.flottforsmatt.blogspot.com

2011-11-16 @ 05:51:39
URL: http://www.flottforsmatt.blogspot.com
Postat av: Johanna.B

Hej hej!



Så himla kul att du gillar grytunderlägget. Du har väl sett att det finns brickor och allt möjligt med klöver på! :)



Kram

/Johanna

2011-11-16 @ 09:24:23
URL: http://johannab.se/?page_id=3407
Postat av: Zarah - mamma till Oline och matte till mopsen Amadeus

Jätte fint!! :)

2011-11-16 @ 17:48:17
URL: http://zaraholine.blogspot.com
Postat av: Linda

Hejsan!



Men vilken fin blogg=)

jag gillar att tävla och tävlar just nu hos butiken Frökenm om en fin liten lyckta vill du också tävla så hittar du tävlingen på denna adress www.frokenm.se



lycka till=)

2011-11-16 @ 20:31:00
URL: http://frokenm.se
Postat av: Frida

Vad fint med svart bänkskiva, det ville jag med ha men mannen sa nej. Det blev en vit istället, fint det med såklart.

Underlägget kommer passa superbra låter det som

2011-11-17 @ 08:45:52
URL: http://linkansfru.blogg.se/
Postat av: carolina - med Lo:s syskon i magen.

Verkligen fint, funkade utmärkt som prydnad också :-)

2011-11-17 @ 15:26:55
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Det är fint ett tag iaf, det är huvudsaken haha. Dom är så duktiga på att stjälpa våra barn :)

2011-11-17 @ 21:48:49
URL: http://endenise.se
Postat av: En ovanligt bra gravid och mammablogg

Men du, en växasäng som är hög tar hon sig inte ur. Tyra tar sig i men inte ur i den hon har, den är kanske nån meter hög...



Vi trodde också att hon skulle börja kliva ur sängen när vi tog bort ena sidan på spjälsängen, men hon har faktiskt aldrig gjort det. Inte ens på kvällarna de gånger hon inte velat sova, hon har legat kvar i sängen.



Klart våra barn ska fåha fina tavlor med djur sen i framtiden. Men känn ingen stress. Vi har nog ett år eller mer kvar innan vi är klara med vår övervåning och de rum som "för alltid" ska bli barnens är klara. Så än har du lite lite tid på dig :)

2011-11-18 @ 11:11:17
URL: http://www.minbebis.com/blogg/lindaochtyra
Postat av: Anders

Halloj,



tänkte bara tipsa om vår bloggtävling som vi anordnar borta på Seatfinders resblogg:



Seatfinders barntävling:

Skriv om bästa resmålet med barnen och vinn ett presentkort på Toys R Us.



Klicka på länken i artikeln för att komma till själva tävlingen.



Med vänliga hälsningar,



Anders

Postat av: Jessica A

Superfint verkligen och du - jag kopierar gärna ditt kök sen för jag är rätt trött på kaoset i mitt :)

Ha en bra helg

kram j.

2011-11-18 @ 19:26:23
URL: http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0