Småfolk

Publicerat: 2011-05-20 Kl: 20:48:08 | I kategori: Barnkläder |



Eget kollage med bilder från Busfröt

Jag såg att Busfröt säljer ut flera jättefina bodysuits från Småfolk för endast 125 kr st, jag hade garanterat köpt minst en ifall Alva varit mindre, för det finns bara upp till storlek 80 tyvärr. Eller det kanske är bra beroende på hur man ser det, min plånbok tycker garanterat att det är bra att jag inte kan shoppa haha.. Men småfolk har ju så himla fina kläder, jag hade nog satsat på den lila med duvor!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jätte söta! Jag har ju en liten nu, så jag kanske skulle passa på :)

Vad det gäller mairo mönstret så är jag också väldigt förtjust i det. Jag gillar många av deras mönster. I vardagsrummet har jag både ogräs och havstulpan. Så man kan väl säga att jag är förtjust i mairo helt enkelt :)

Hoppas du får en fin helg



Kramar

2011-05-20 @ 22:17:29
URL: http://haradso.blogspot.com
Postat av: Dessi - Home and desire

Åh, så fina! Undrar om man vågar sig in på en kik... :)



Ha en skön helg!

2011-05-21 @ 00:18:25
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Småfolk har så härliga plagg, köpte mkt från dem åt sonen förr då han var mindre. :-)



Ledsen att inte räckt till på sistone varav jag blivit lite tyst i bloggarna jag normalt följer. Har haft fullt fokus på jobbet nu när jag börjat jobba igen samtidigt som vi är mitt uppe i försäljningen av vårt hus samt bygget av vårt nya hus. Hoppas tiden vill komma ifatt snart så jag kan kika in lite flitigare igen. För din blogg är en klar favorit!



Önskar en fin helg, kram!

2011-05-21 @ 07:14:45
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: kela

åh-....älskar bodysuits!!! Och Signe kan ju fortfarande ha st 80....hum, undrar om jag måste kika in dit ett slag, fast jag verkligen inte borde :-/

2011-05-22 @ 20:11:55
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0