Ny bloggdesign och jubileum!

Publicerat: 2011-05-15 Kl: 12:56:09 | I kategori: Bloggen |




Uppdatera webläsaren genom att trycka F5 ifall den nya designen inte syns!


Äntligen har jag fått ett nytt utseende på bloggen, jag har varit sugen på en lite ljusare och vårigare design i flera månader nu! Först hade jag tänkt att lära mig hur man gör själv, men efter några timmars kodande så insåg jag mina begränsningar och gav upp. Jag har tillräckligt många projekt på gång för att ha tid att lära mig ytterligare något mer som tar en massa tid. Så jag fick hjälp av duktiga Anna som har företaget Annaform, hon gjorde min förra design också som jag också blev jättenöjd med!

Annars har jag min lediga helg nu, jag är bara ledig en helg i månaden så det gäller att ta vara på den och försöka göra roliga saker tillsammans vilket vi också gjort! Tyvärr har vädret inte varit det bästa med både regn och kalla vindar, men lite sol hann vi iallafall få igår. På kvällen blev det såklart melodifestivalen som ungefär resten av Sverige, och gud så spännande det var! Tomas och Nina var förbi och såg den med oss, och vi laddade upp med en supergod middag innan bestående av potatisgratäng, fläskfile med goda såser och en fetaostsallad, mums! Jag hade tänkt att gå och lägga mig tidigt då förra natten inte var så bra ur sömnsynpunkt då Alva inte ville somna om direkt då hon vaknade klockan fyra,  men det var ju helt omöjligt att slita sig från omröstningen då det gick så bra för Sverige, go Erik!

Men sen så är det ju faktiskt en väldigt speciell dag idag då jag och Andreas nämligen firar vår jubileumsdag ♥. Hela tretton år har vi varit tillsammans, vi blev ihop 1998 då vi bara var sexton år och nu sitter vi här med världens finaste dotter och ska snart flytta till vår helt nybygda lägenhet! Det ska vi fira genom att gå på bio och gå ut och äta något gott på restaurang medans Alva får stanna hemma och leka med farmor och farfar. Andreas var snäll och lät mig välja film trots att han inte är så förtjust i drama, men jag ville så gärna se Water for elephants med Reese Witherspoon och Robert Pattinson efter att ha sett en trailer för den filmen nyligen, så nu hoppas vi att den är lika bra som den ser ut!

Kommentarer
Postat av: linda-mamma till Tyra

Grattis på årsdagen, hoppas ni får en bra kväll, upplägget lär ju fenomenalt, jag är också sugen att gå på den filmen!



Nya designen blev superbra, jag trodde först det var du som kodat ihop den eftersom den passade så bra in med färgerna och så, känns som "dina" färger. Nu vart jag också sugen på att byta design, måste kontakta anna!

2011-05-15 @ 16:32:51
URL: http://www.minbebis.com/blogg/lindaochtyra
Postat av: Malin & Prinsessan

Superfin designen blev! Anna är så duktig, hon som har gjort min med :)



Kram!

2011-05-15 @ 20:57:26
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

Grattis på årsdagen! Den nya designen ser jättefin ut! :)

2011-05-15 @ 21:57:34
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0