Lite shopping!

Publicerat: 2011-01-24 Kl: 20:15:56 | I kategori: Shoppat |




Två klockor från Ur & Penn blev det till mig själv, endast 200 kr st!



En regnkappa för 75 kr och body för 25 kr..



.. och en lurvfleece för 75 kr, allt från Lindex!


Denna måndag har vi spenderat nere på stan, jag kom äntligen ihåg att hämta ut mina nya glasögon som varit klara i över en månad men som jag glömt varje gång jag varit på stan den senaste tiden. Alva var snäll som vanligt och satt lugnt i vagnen hela tiden, förutom när vi stannade på Åhlens bokavdelning och bläddrade i lite barnböcker, då blev hon inte så nöjd när vi skulle gå därifrån och dessutom inte köpte någon av böckerna hon pekade på och ville ha..

Idag blev det lite shopping till mig själv också för en gångs skull, annars är det mest till Alva som är roligast att shoppa just nu även om jag alltid har gillat att handla till mig själv också! Jag visste redan vad jag var ute efter, nämligen en ny klocka! Just klockor är någonting som jag köper så himla sällan, jag tror jag har ägt max fyra klockor typ sen jag gick i gymnasiet så det var ju verkligen på tiden. Och när min gamla klocka stannade för några dagar sen tog jag det som ett tecken! Som tur var hade Ur & Penn halva priset på alla klockor (har dom inte typ alltid det?) så jag köpte både en svart och en vit, jag måste ju kompensera att jag har haft min förra klocka i typ fem år..

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Wow! Du har verkligen fyndat idag!!!

2011-01-24 @ 20:43:35
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Therese

Snyggt! :) Alltihop!

Vad skönt att unna sig något själv! Det ger en en kick! Iaf mig ;)

2011-01-24 @ 22:39:08
URL: http://fruhorn.com
Postat av: Malin

Vilken fin regnkappa! Du råkade inte se om det fanns fler?:)

2011-01-25 @ 13:57:18
URL: http://malinssmamirakel.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Vilka fynd!! :D

2011-01-28 @ 16:56:17
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0