Julklappstips i samarbete med Apoteket!

Publicerat: 2011-12-10 Kl: 11:51:00 | I kategori: Tävlingar |





Vet ni vad, jag har fått äran att medverka tillsammans med tio stycken utvalda bloggare från Blogg.se i samarbete med Apotekets julkampanj vilket känns superkul! Vi bloggare tipsar om våra bästa julklappstips från Apotekets sortiment, på bilden ovan ser ni mina julklappstips och här på kampanjsidan kan ni kika in på de andra bloggarna och se deras tips!


Apoteket vill att det ska vara lätt och roligt att julklappsshoppa och hos dem finns det något för alla! Det är enkelt och prisvärt, och har man ingen butik i närheten så kan man besöka webshopen och handla här. Själv har jag alltid gillat Apotekets hud och kroppsvård men det finns även allt från träningsprodukter till Kaffe, och sen en tid tillbaka även smink från tre utvalda märken - Nouba, Apoliva och Idun.



Nu har du också chansen att handla julklappar på Apoteket då de lottar ut ett presentkort värde hela 2000 kr! För att tävla så ska du tipsa om dina bästa julklappsidéer och tävlar gör du på kampanjsidan här!


Lycka till!




Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Kul att se vad du fick med i shoppingkorgen! :-) Hoppas du har en fin dag! Kram

2011-12-10 @ 17:59:25
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/
Postat av: Anna

Cliniderm är den bästa hudvårdsserie jag testat! Fick prova via Buzzador för något år sen och sen dess är jag fast!

2011-12-11 @ 21:30:16
URL: http://cyberkaka.blogspot.com
Postat av: Kim

Mysklappar! :D

2011-12-12 @ 11:27:47
URL: http://lilkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0