wallstickers med ugglorna..

Publicerat: 2010-10-08 Kl: 10:49:38 | I kategori: Inredning -Barnrum |


Hittade ett album på styleroom.se som innehöll bilder på dom fina wallstickersen med ugglor som jag införskaffade från Village tidigare i veckan. Vi kommer inte att sätta upp dem i Alvas rum förrän vi flyttar till nya lägenheten då den nuvarande grå tapeten i hennes rum är lite mönstrad, men det är kul att se hur fint det kommer att bli!

De fina ugglorna på Village

Såhär fint kan det bli! Bilder lånade med tillåtelse av evelon på styleroom.se

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Jag älskar den wallsticker med ugglorna som är här överst på bilden. Var hittar jag dem? Är Village en butik? Finns den i Göteborg?

Tacksam för tips!

Emma

2012-06-06 @ 15:09:56
Postat av: Elin och alva

Emma:



Hej! Village är en butik här i Umeå men jag vet att det finns i andra städer också, sök på village.se så hittar du alla butiker och sortimentet! mvh Elin

2012-06-07 @ 12:35:41
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0