Som en fisk i vattnet

Publicerat: 2010-10-10 Kl: 13:02:33 | I kategori: Alva 0 -1 år |


Lördagskvällen tillbringades hemma hos en tjejkompis där nästan hela mitt fina tjejgäng hade samlats för fest! Jag har inte varit med på någon av våra fester sen Alva föddes så det kändes jättekul att för en gångs skull orka följa med! Dock drack jag inte speciellt mycket, men kvällen blev superrolig ändå och innehöll tacos, lakritsshots, musik, mycket skratt, härligt sällskap som vanligt, och en cider som det upptäcktes när den nästan var uppdrycken hade bäst för datum i februari 2008 ...


Vid 22-tiden när de andra tjejerna festade vidare cyklade jag hem och lade mig i min sköna säng istället och hoppades att Alva skulle ge mig sovmorgon. Det gjorde hon definitivt inte eftersom jag blev väckt klockan halv fyra, men vid 7 tiden gick Andreas och Alva upp för mat och lek, och då lyckades jag somna om en stund till vilket var väldigt välbehövligt!
.
Nu på förmiddagen har vi varit på babysim för andra gången, och Alva trivdes som en fisk i vattnet. Det var mycket plaskande och skvättande, och denna gången agerade jag fotograf uppe på land medans Andreas och Alva badade tillsammans!


Badtjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0