sovmorgon..

Publicerat: 2010-10-08 Kl: 10:05:21 | I kategori: Allmänt |


Jag trodde knappt mina ögon när jag vaknade och kollade på klockan i morse. Den visade på 6.40 och Alva låg fortfarande i sin spjälsäng och snusade sött, gullungen! Det är nog det längsta jag sovit sen Alva föddes så det var en rejäl sovmorgon.

I vanliga fall vaknar jag klockan 5 av mig själv och har gjort det sen flera månader tillbaka då Alva alltid åt vid 4-5 tiden då hon var mindre. Det har hon dock inte gjort på väldigt länge så det är lite störande att min hjärna inte har kunnat ställa om sig utan fortsätter att väcka mig prick kl 5 som någon slags inbyggd väckarklocka.

Natten har också varit super, tror endast jag blev väckt 2-3 gånger! Jag skulle tro att det endast är vi småbarnsmammor som blir jättelyckliga och tycker att sovmorgon är när man får sova längre än klockan 6..

Dagen kommer att spenderas utomhus med Anja och Frank, det är dock uselt väder idag igen men varma kläder och galonbyxor gör nog susen!

Lite morgonbus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0