Meandiparty

Publicerat: 2010-10-24 Kl: 22:26:03 | I kategori: Shoppat till Alva |


Ikväll var det äntligen dags för Me&I-partyt som jag sett fram emot hela veckan! Säljaren var jättegullig och visade alla plagg en efter en, och herregud vilken beslutsångest jag fick! Det fanns väldigt många fina plagg som Alva skulle bli så fin i, men min plånbok är inte så överfull just nu med min föräldrapeng som jag bara tar ut 3 dagar i veckan av. Så jag gav mig själv en gräns på max tre plagg. Vilket jag såklart bestämde ganska snabbt att det betydde att jag skulle köpa tre plagg också, en eller två fanns tydligen inte i min värld just då.
.
Det plagg jag hade siktat in mig på innan jag kom dit var den gröna byxan med en mops på baksidan, från samarbetet med Cecilia Blankens. Tyvärr såg jag direkt att de var lite för smala i modellen för att passa Alva, men istället köpte jag tröja i samma kollektion med massor av små mopsar. Sen blev det ganska stopp någon timme, jag kunde verkligen inte bestämma mig om jag skulle köpa plyschsparkbyxan och bodyn med svampar, en medaljongklänning, den turkosa dräkten eller fler plagg från mopskollektionen.
.
Som tur var så kom Andreas in och hjälpte mig bestämma när han kom för att hämta upp mig. Han är lite snabbare när det gäller shopping, så han pekade typ på två plagg och sa
.
- de där två blir bra, nu far vi hem.
.
Lite snabbare än mig som sagt. Det dröjer några dagar innan kläderna kommer hem så jag hoppas nu på att de passar!
.
Svårt att välja bland alla fina plagg!


Alva fick dessa tre till slut, bilder från meandi,se






.. och själv hade jag klätt upp mig i en spetstunika från h&m kvällen till ära! Jag har mest gått omkring i mjukiskläder den senaste tiden så det har verkligen inte varit läge för någon "dagens outfit", speciellt inte när Alva har använt min tröja som näsduk den senaste tiden. Hon liksom borrar in sitt ansikte mot mitt bröst och torkar av allt snor..
Ignorera utväxten på 1 dm, jag ska till frissan på onsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0