Mot sandlådan

Publicerat: 2010-11-03 Kl: 12:55:20 | I kategori: Utomhus |


Idag var vädret ganska fint på förmiddagen så då passade vi på att gå ut och leka lite i sandlådan här i närheten. Då solen fortfarande lyste kändes det inte så kallt, och då funkade det bra med galonbyxorna i väntat på galonoverallen jag beställde i veckan. Trots mitt shoppingberoende har vi konstigt nog aldrig köpt några sandleksaker, men som tur var hade något barn glömt sin spade där så vi passade på att låna den en stund och gräva lite.
.
Eller jag var väl mest den som grävde medan Alva gnagade lite på spaden och åt lite sand.
.
-Usch vad dååligt, fyy äckligt med sand sa jag.
.
- Mmmm sa Alva.
.
Sand är gott!


Senare idag är vi bjudna på middag hos Alvas farmor och farfar då farmor fyller år idag! Så jag och Alva ska hjälpas åt att slå in presenten sen när Alva vaknar, Alva gillar ju presentpapper och snören..


Kommentarer
Postat av: Britta Bloggar

Jag förstår inte varför de tycker så mycket om sand?!

2010-11-03 @ 21:13:13
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0