Kläder från JNYdesign

Publicerat: 2010-11-04 Kl: 09:49:00 | I kategori: Barnkläder - I Alvas garderob! |


I tisdags kom de fina kläderna som jag beställt från JNYdesign, och de var till och med över förväntan! Jag gillar att klä Alva i kläder som är färgstarka och har fina mönster, gärna lite retrostil och i färgerna turkos, grönt, rosa och rött. Och lila. Och brunt. Ok jag gillar nog de flesta färger förutom vitt som är så opraktiskt. Mönster jag gillar får gärna var moln, ugglor eller andra fina djur, stjärnor och ränder. Jag måste säga att kläderna i paketet passade in ganska bra på mina önskemål..
.
Jag hade beställt två klänningar i olika storlekar för att se ungefär hur storlekarna var innan jag beställer fler gånger. Alva har just nu storlek 80, ibland 86 på kläder från typ lindex, men ofta tycker jag att märkeskläder är lite mindre i storleken så därför beställde jag en klänning i 86 och en i 92. Den röda klänningen med bilar i storlek 86 invigde Alva igår på farmors kalas, och den passade bra! Lite lång i ärmarna men de vek vi upp, och den var ganska lång i modellen också så den kommer nog att passa under hela våren.
.
Jag hade även beställt två sycken hemliga paket, ett i 86 och ett i 92. De kostar lika mycket som en klänning till ordinarie pris men ska innhålla minst 5 hemliga plagg från tidigare kollektioner, dock kan det vara fel på knappar och liknande. Men jag chansade ändå och hoppades att åtminstone några plagg skulle vara fina. Och det var dom.

Andreas blir galen på mig ibland för att jag shoppar så himla mycket, just nu är det mest barnkläder och prylar till Alva. Självklart vet jag att en 9 månaders bebis inte behöver 25 par byxor och att prylar inte gör en lyckligare. Men om man skulle kunna bli lycklig av kläder så blev jag nog det när jag öppnade de hemliga paketen..

Här är några av plaggen som jag blev lite extra glad av..





och här är de två klänningarna jag beställt..




Alva testade den rosa tröjan med stjärnor idag, men tröjan i 86 var lite större i storleken än klänningarna, så de sparar vi någon månad eller två innan de blir lagom!



♥♥♥
Trackback
RSS 2.0