Underbara molnklänningar

Publicerat: 2010-12-14 Kl: 20:45:00 | I kategori: Barnkläder - I Alvas garderob! |





Superfina klänningar från Bustråden



Idag kom de fina klänningar som jag beställt från Bustråden
, en jätteduktig tjej som syr på beställning efter ens egna önskemål. Som jag tjatat om dessa moln moln moln här på bloggen men jag bara älskar mönstret! Jag valde rosa muddar till den turkosa klänningen och bruna muddar till den rosa, jag gillar ju så mycket färg som möjligt så det kändes som ett bra val!

Den rosa klänningen tänkte jag spara och ge som julklapp, men den turkosa var Alva såklart tvungen att prova på en gång. Jag köpte båda klänningarna i storlek 86, ärmarna vek vi upp och eftersom den är ganska lång så kommer de nog att passa ända tills nästa vinter, ett bra köp av mig alltså!
Trackback
RSS 2.0