Hej då maj!

Publicerat: 2014-05-31 Kl: 22:30:00 | I kategori: Instagram |





Ny månad och som vanligt tycker jag att tiden bara svishar förbi! Det vanligaste samtalsämnet den här månaden måste väl ändå vara vädret, men inte konstigt när det blev sån sommarvärme där ett tag! Nu är det dock lite kallare och regnigt igen så det var tur vi inte bar ner alla fleecekläder och jackor ner i källaren. Förutom några dagar med fint väder så har maj bjudit på lite smått och gott. Alva har fått rida på 4H-gården vilket hon verkligen gillar, vi har haft dop för Elsa och jag har fortsatt med projekt Elsas hörna här hemma. Jag upptäckte även typ världens roligaste hashtag på Instagram, #babymugging. Ja ni ser ju på bilden i mitten längst till vänster..

Idag har vi hängt hos mina föräldrar hela dagen då min mamma fyller år, och det har blivit både tårta, plankstek och jordgubbar med glass (ingen "beach 2014" i år heller..) Jag har även hunnit kolla på lite brännboll i regnet, det är den årliga Brännbollsyran här i stan och Andreas har spelat som vanligt.


Imorgon kväll avslutas förresten min tävling i samarbete med Miniroom.se där man kan vinna en rosa kanindocka, så kika gärna in här och tävla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0