Nyklippt!

Publicerat: 2014-07-14 Kl: 22:31:00 | I kategori: Elsa 0-1 år |





Elsas hår växer så det knakar, och förra veckan var det dags för första hårklippningen! Jag klippte bara luggen eftersom den hängde nedanför ögonen, tycker hon blev väldigt gullig i sin nya frisyr och alla "första gången" måste ju såklart förevigas på bild ♥

Den här veckan tycker jag att hon har lärt sig flera nya grejer så lika bra att skriva ner allt innan jag glömmer! Hon har börjat vifta med armarna när vi sjunger och gör rörelser till Imse vimse spindel, och så har hon två gånger i rad sträckt ut ena armen och pekat mot klockan när min mamma sagt "Elsa vart är klockan?" Så roligt att hon börjar förstå och hänga med mycket mer, det går så snabbt nu!




Gosetjejen bland alla sina gosedjur, sekunden innan och upptäckte och försökte slita sönder molnmobilen haha..
 

Glöm förresten inte att vara med och tävla om en valfri produkt från Mooncake, tävlingen hittar ni här eller i vänstermenyn i bloggen!

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisen

Så mysig hon är😍

2014-07-14 @ 22:45:32
URL: http://www.nattstad.se/LISSEBO

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0