Ny läslampa i vardagsrummet

Publicerat: 2018-01-10 Kl: 20:09:00 | I kategori: Hemma hos oss |


Inlägget är ett samarbete med Ellos och innehåller annonslänkar
 
(null)
 
 
Något jag gillat med vintern och mörkret är att släcka ner alla taklampor och tända all mysbelysning i form av julgransbelysning och olika mindre lampor. Något jag har saknat länge är dock en golvlampa, och denna från Ellos har jag spanat på såå länge! Den finns även som mindre bordslampa och den beställde jag för ca ett år sen men gillar den lika mycket fortfarande så nu fick det bli den större varianten med och jag älskar den!
 
 
(null)
 
Än har jag inte tröttnat på mässning, tycker det är så fint tillsammans med trä och ljusgrått. Mitt kommande projekt om jag får välja är att måla vardagsrummet ljusgrått, får se om det blir av i vår eller inte. 
 
(null)
 
Här kommer jag att ligga och läsa böcker varje kväll tänkte jag när jag ställde dit lampan.. Inte för att jag hunnit det hittils men nån kväll så! En perfekt läslampa var det iallafall ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0