Ny förvaring!

Publicerat: 2018-01-23 Kl: 20:01:00 | I kategori: Hemma hos oss - Alvas rum NYA LÄGENHETEN |


Inlägget är i samarbete med Ellos
 
 
 
Jag har länge suktat efter de här fina kofferterna från Ellos, och nu när de äntligen kom i lager igen efter att ha varit slutsålda några månader så fick det bli en beställning! Jag beställde de ljusgrå men de finns även i vitt och mörkgrå, ni hittar alla färgerna här.
 
 


 
Alltså jag har inte riktigt vant mig vid Alvas nya tapet än utan varje gång jag går in i rummet så står jag kvar och bara beundrar en stund haha.. Jag har inte hunnit börja möblera rummet än men tanken är att det ska stå nån byrå till höger om kofferterna och på den lilla väggen till vänster som inte syns på bild ska det stå ett skrivbord.
 
Här ser ni dynorna jag nämnde i förra inlägget, och även att det är 25 % rabatt på hemsortimentet (ej möbler) med koden 375710 och det gäller på dynorna så skynda fynda, ni hittar dom här och de har kommit i flera nya färger denna säsong!
 
 
 
 
Så fina, nu hamnade de i Alvas rum eftersom det inte finns så mycket möbler där men jag tycker att de skulle passa lika bra i tex vardagsrummet eller vårt sovrum så vi får se vart de hamnar till slut!
 
 
 
 
Jag tänkte först ha lite kuddar och gosedjur och sånt i dem, men lilla var för liten för det. Den större däremot kan nog få agera gosedjurförvaring medans den mindre passar bättre för diverse smågrejer!
 
Klicka här för att komma direkt till kofferterna. (Haha heter det så? Kofferterna? Kofferts?)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0