Ellos vårnyheter

Publicerat: 2018-01-15 Kl: 18:16:00 | I kategori: Inredning |


Inlägget innehåller reklam för Ellos
 
 
 
 
Ellos har släppt en hel del nyheter inför våren på sin hemsida, och jag hittar massor av favoriter! Älskar färgskalan som innehåller både pasteller och murrigare färger och trots att det är snöstorm ute just nu går det ju inte att låta blir att längta lite efter våren när man ser detta!
 
 
 
Denna lampan var en av mina absoluta favoriter, har absolut inte tröttnat på mässing!
 
 
 
Denna madrass har jag beställt till Alvas nya kuddhörna men i grått, ni ser den i hennes rum i föregående inlägg. Men nu har den ju kommit i rosa och även flera andra nya färger inför våren, så fina! Den är verkligen supermysig så rekommenderas verkligen, och perfekt nu när det är lite extra rabatt!
 

 
 
Dessa tallrika tycker jag var supersnygga, och vi skulle verkligen behöva lite nytt fint porslin. Ni hittar dem här!
 
 
 
 
Detta skåp alltså, så fin! Dock finns det ingenstans den skulle passa hos oss men inspireras och drömma lite kan man ju alltid göra. Ni hittar skåpet här.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0