Flyttat om igen!

Publicerat: 2018-02-06 Kl: 20:59:10 | I kategori: Allmänt |


(null)
 
 
Aldrig blir man klar i barnens rum, inte för att jag vill det heller eftersom det är så roligt att ändra om men nu har jag flyttat Elsas skrivbord bredvid hennes nya rosa skåp! Eventuellt att skåpet och skrivbordet byter plats  nån gång i framtiden men jag gillar ändå att skrivbordet fick en egen liten "hörna".
 
 
(null)
 
Tåget i trä från Upwarsaw som får komma fram lite då och då, tröttnar aldrig på de fina pastelliga färgerna!
 
(null)
 
 
Väggen ovanför skrivbordet är inte färdigt än utan jag hängde upp lite provisoriska saker på spikar som redan fanns. Det mesta på bilden kommer från Little venue, tex ballongerna, plåtburkar, skrivbord, pennställ i trä, kudde och molntavla. Stolen däremot är ett loppisfynd som är målad ljusgrå. 
 
Tanken är nog att det ska bli någon slags anslagstavla istället så att det verkligen känns som en skribordshörna! Ikea har ju en fin och till bra pris så kanske att det blir den till slut.
 
 
(null)
 
 
Den fina käpphästen från My red hand gang fick Elsa i julklapp, älskar ju som sagt leksaker som är både roliga och fina och denna uppfyller definitivt bägge kraven ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

hej varifrån är skåpet?? så snyggt.

Svar: Tack! Det kommer från Ikea, är en vit barngarderob som jag målat , mvh Elin
Elin

2018-02-09 @ 21:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0