Nya prints från Printler + 15 % rabatt!

Publicerat: 2017-10-04 Kl: 19:08:33 | I kategori: Hemma hos oss |


Inlägget är ett samarbete med Printler
 
 
 
Häromveckan så målade vi resten av sovrummet i samma färg som fondväggen så att hela rummet är i en och samma färg, och nu har det även kommit upp en liten tavelvägg ovanför byrån! Båda printsen kommer från Printler som är en webshop som säljer fotokonst från olika fotografer ♥
 
 


 
Jag älskar dessa motiv som jag till slut valde, The rhubarb och Love poster. Speciellt den vänstra passade så himla fint till den grå väggen, och jag kommer garanterat att beställa ett till print eller två då jag vill ha en lite större tavelvägg med fler motiv!
 
Det finns tusentals olika motiv att välja på hos Printler så det var inte det lättaste att bestämma sig, och om ni också vill shoppa så kan ni använda koden Elinochalva15 som ger 15 % rabatt under 48 timmar, alltså tom på fredag kl 19!
 

 
 
Äntligen börjar det att kännas lite mer klart i sovrummet, jag menar vi har ju bara bott här i över ett år.. Men så fort det börjar bli färdigt någonstans så kommer nästa projekt, i vinter vill jag måla om i vardagsrummet där nere i någon liknande grå färg som denna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0