Höst från Mini rodini!

Publicerat: 2017-10-02 Kl: 21:26:00 | I kategori: Barnkläder - I Elsas garderob |


Inlägget är ett samarbete med Babyshop
 
 

Jag älskar Mini rodinis nyaste kollektion, det gör jag iofs nästan jämt men denna kände jag lite extra mycket för! Så många fina prints att man nästan vill ha alltihop. Min absoluta favorit var taxarna, jag tror att det beror lite på att det är samma färgskala som Mini rodinis gamla hästprint som är en av mina favoriter nånsin.
 
Elsa fick hem två st plagg från Babyshop, det blev en taxklänning samt en hoodie med fredsduvor, också den en stor favorit ♥
 
 



Elsa har växtspurtat en hel del de senaste månaderna så nu är det 104/110 som gäller för henne. De finaste plaggen låter vi alltid hänga framme på galge eller på klädställningen, de blir en fin detalj i barnrummet!
 
 
 
 
Det är så roligt med kläder som barnen också gillar, och självklart älskade hon hundklänningen som hon kallar den! Ni hittar den och övriga plagg från Mini rodini hos Babyshop här.
 
 
 
 
 
 En sak jag gillar med Mini rodini är att de flesta printsen går att matcha hej vilt ihop och ändå blir det rätt så fint  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0