Dockvagn från Ooh noo.

Publicerat: 2017-06-15 Kl: 19:27:00 | I kategori: Hemma hos oss - Elsas rum |





Jag gillar verkligen leksaker som både är fina samtidigt som barnen älskar att leka med dom, som tex den här dockvagnen i trä från Ooh noo. Så snygg att den blir en inredningsdetalj i rummet när den inte används till att styra runt och bädda ner dockorna i!





Som med det mesta i barnens rum nu för tiden så kommer den från min egen webshop Little venue och ni hittar vagnen här! Den underbara rendockan frågar många om och den har jag köpt på Etsy men jag har tyvärr glömt namnet på säljaren..
 
 


 
Snart ska jag göra om lite i den här hörnan också och byta ut några detaljer, aldrig blir man klar i barnens rum och tur är väl det för det är ju det roligaste jag vet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0