Prettypegs + Mrs Mighetto = sant!

Publicerat: 2017-04-04 Kl: 20:30:00 | I kategori: Hemma hos oss - Alvas rum NYA LÄGENHETEN |


 


För många månader sedan postade Prettypegs en bild på instagram där de visade en sängpanel de skulle tillverka i samarbete med Mrs Mighetto. Både jag och Marie, min vän som jag driver webshopen Little venue tillsammans med tyckte att det var ungefär det finaste vi sett nånsin! Då hade vi inte startat Little venue än och trodde väl inte då att vår webshop skulle få bli den enda återförsäljaren i Sverige av dessa fantastiska sänggavlar men så blev det!

Vi på Little venue är stolta exklusiva återförsäljare av denna sängpanel som släppts till försäljning i dag, och den är till och med mer fantastisk i verkligheten än på bild! Självklart var Alva tvungen att få en sån till sitt rum, och även Maries dotter Millie har en i sitt rum. Vi brukar ha samma smak på det mesta och det är också därför vi startade webshopen ihop och varför det är så himla kul att driva den tillsammans ♥


 

Åh den är så galet fin, jag brukar gå in i Alvas rum och bara stå och beundra den haha.. Det är karaktärer från Mrs Mighettos kollektion Les Petits som Alva har på posters upphängda på motsatt vägg så tycker den passar väldigt bra i hennes rum!

 


 
Jag gjorde en liten tavelvägg ovanför Alvas säng häromdagen, men får se om den får vara kvar för blev inte helt nöjd så ska nog byta ut nån tavla eller två och måla den svarta ramen.
 
 
 

Jag kan liksom inte få nog av fina kuddar och gosedjur, det är nog min stora last. Den runda mintiga kudden med gula prickar är en nyhet från Ferm living som vi har i webshopen, och även de andra kuddarna är från samma märke.
 
Den fina rådjursdockan har jag köp på Etsy, nu har jag glömt vad säljaren heter men om nån undrar så lämna en kommentar eller maila så kollar jag upp det!
 
 



Det mesta på bilden går att köpa hos oss på Little venue, dock inte sänghimmeln från Numero74 eller filten som kommer från ett australiensk märke som heter Jolie petite Choose.
 
Alva älskar iallafall sin nya säng och har sovit väldigt gott där den senaste tiden sen vi byggde ihop den! Man monterar den på en resårmadrass från Ikea i storlek 90x200 cm, vi köpte den som heter SNARUM som är grå och det blev jättebra tycker jag, så otroligt mysig ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0