Lite finheter i påskägget!

Publicerat: 2017-04-11 Kl: 19:30:03 | I kategori: Högtider (Jul, Nyår, Påsk, födelsedagar) |





Jag älskar allla slags högtider och tycker att det är jättekul att pyssla och göra fint, men i år blev det inte så mycket påskpyntat hemma tyvärr. Däremot har jag målat varsitt påskägg till barnen som jag ska fylla med lite smått och gott!





De här söta väskorna från danska Liewood är gjorda i ekologisk bomull och de kommer från min och Maries webshop Little venue.





Vi hade flera stora påskägg med motiv hemma sen tidigare år så jag målade helt enkelt över dem för ett lite mer personligare påskägg. Jag hade väl nån idé om att de skulle bli så himla fina med olika mönster, men det tog längre tid än jag trodde att få färgen att täcka så när jag väl kom till att börja med mönster så gav jag upp och gjorde bara enkla prickar! Färgen hade jag hemma sen tidigare, den kommer från Panduro.





Sparbössa i form av en smarrig munk samt badleksaker, allt är nyheter som vi fick in förra veckan hos Little venue. ♥ Sen kommer det att bli lite pysselmaterial också, samt lite godis. Vi åker bort några dagar över påsk och då är det perfekt att det finns pyssel i äggen som barnen kan underhålla sig med ett tag!
 
Hoppas att ni alla får en fin påsk ♥

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom

Så fint

2017-04-11 @ 19:43:17
URL: http://www.joannahalvardsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0