Mini rodini & Enhörningar

Publicerat: 2017-04-04 Kl: 17:49:10 | I kategori: Barnkläder |






Jag älskar verkligen barnkläder, och speciellt fina mönster och färger. Kanske för att jag själv bär till 95 % svarta kläder så när det kommer till barnens kläder så kan jag få lite mer utlopp för färg och så finns det ju så himla mycket fina barnkläder att välja bland! Jag har köpt väldigt mycket barnkläder begagnat genom åren, men när favvomärket Mini rodini släppte sin vårkollektion för någon månad sen så blev det lite nytt ändå ♥

Jag gillar att syskonmatcha så brukar köpa en del samma till båda tjejerna, men nu blev det bara några plagg till Elsa. Alva har växt i storlek 128/134 vilket brukar finnas kvar rätt länge så till henne chansar jag och väntar tills det närmar sig rean.

Första dropet blev det plaggen ovan, jag är fortfarande svag för leopard så det var ett givet köp! När Alva var bebis för 7 år sen hade hon både leopardoverall och leopardskor, men sen tröttnade jag på leo något år tills Elsa föddes och då var det kört igen så nu passar jag på innan jag tröttnar en andra gång haha..





Från drop två så blev det denna fantastiska enhörningsklänning, min favorit från nya kollektionen! Det här var Elsas outfit i helgen, man kan väl aldrig ha för mycket enhörningar? Tightsen kommer från Soft gallery och halsbandet från Pirates & ponies.





Enhörningsmjukis och galge, båda kommer från Foxella & friends, såklart har jag kommit i kontakt med dem via instagram som det mesta annat jag hittar inspriation från ♥



Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom

Så fint

Svar: Tack, kommer verkligen bli sommarfavoriter :)
Elin

2017-04-04 @ 19:03:53
URL: http://www.joannahalvardsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0